IceXCool Skrevet 5. april 2006 Forfatter Skrevet 5. april 2006 (endret) Blir vist fort litt tull når de har lagt flere spill som orginalt er på CD inn på en DVD, men da burde de ha tilpasset det bedre så alt funket. Er glad i å klage så det kan godt hende de får seg en mail eller to... Endret 5. april 2006 av IceXCool
Mr.Garibaldi Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Er det virkelig ikke mulighet for lan-spilling i C&C:TD, eller det bare at det er IPX som er problemet? Litt rart hvis det er det foerste, siden jeg har spillt det utallige ganger paa lan og over nettet (med Kali).... Er litt fristet til aa kjoepe selv, siden jeg har mistet NOD cd'en fra originalen, og det at jeg ikke har de siste spillene er ogsaa ett pluss
Endre visningsnavn Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Er det virkelig ikke mulighet for lan-spilling i C&C:TD, eller det bare at det er IPX som er problemet? Litt rart hvis det er det foerste, siden jeg har spillt det utallige ganger paa lan og over nettet (med Kali).... Er litt fristet til aa kjoepe selv, siden jeg har mistet NOD cd'en fra originalen, og det at jeg ikke har de siste spillene er ogsaa ett pluss 5872106[/snapback] Det er LAN på alt bortsett fra RA1, men det jobbes med en patch som skal gjøre det mulig. Guider til LAN\Intrenett for C&C og Internett for RA1: http://strike-team.net/nuke/html/index.php Patch som løser filmproblemet: http://www.ea.com/official/cc/firstdecade/...sp?src=Patch101 (føler jeg har en litt annen holdning enn andre her, i stedet for å bruke tida til å klage prøver jeg heller å finne en løsning på problemene^^)
discostu Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Har også prøvd å finne løsningen på "problemene". Fint at de har gitt ut patch angående filmene, hadde håpet på en LAN patch også, da jeg ikke er særlig interessert i å spille RA1 online, men LAN med brutter feks..
IceXCool Skrevet 8. april 2006 Forfatter Skrevet 8. april 2006 Fikk C&C FD fra CDON allerede i går og la inn C&C (Første som kom) i Win XP, gikk problemfritt og grafikken (som jeg ver redd for skulle bli rotet til med en syk oppløsning) var ikke såværst. Morsomt å game litt retro
discostu Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Enig, retro er veldig gøy til tider.. Minner meg om min gode spillbarndom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå