Hr. Jenssen Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 smålig off-topic, men den passer likevel også litt inn her: Jeg gjorde ferdig "canvas the castle"-questet... ...og valgte å ikke legge skylden på noen. Til gjengjeld fikk jeg et maleri som belønning. I seg selv noe ganske så pointless. Likevel var det noe jeg fant underlig med det maleriet. Jeg begynte umiddelbart å stussae på om dette maleriet kunne være av huset man kunne få kjøpt i byen, noe det viste seg å være da jeg gikk bort til det for å sjekke. Noe jeg så på bildet, som jeg ikke så "i virkeligheten", var at det var noe glødende på taket til huset. Er det noe spesielt med dette huset, eller noe sånn?
Mr.FOXHOUND Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Det lurer jeg også på. Jeg fant tre Nirnroot-planter i den skogen jeg ble sendt til, men nå finner jeg ikke mer. Jeg er kvalm av den skogen nå. 5852439[/snapback] Alkemisten i "The Guilded Carafel" i Imperial City har en, i tillegg finner du en ombord i kapteinrommet på ene båten i byen. De fleste Nirnroots ute i naturen finner du ved vann. Gå langs en elv for eksempel.
Islanbadsj Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Står i alle fall som tooltip at plantene "respawmer" etter ett par dager, så om du har litt tolmodighet så burde det vel gå...!
Mr.FOXHOUND Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Står i alle fall som tooltip at plantene "respawmer" etter ett par dager, så om du har litt tolmodighet så burde det vel gå...! 5852678[/snapback] Det gjelder kun de "statiske" plantene, altså de som alltid står der, enten du kan harveste dem eller ikke. Når du plukker Nirnroot, forsvinner hele greia (omtrent som hidden packages i GTA3).
TrIpMiX Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Fant en Nirnroot under vann i brønnen du må ned i for å få mage guild recomendation, husker ikke vilken by (Chaydinhal tror jeg) og en i en vase i ett av husene i Hackdirt. Lurer på den stjelte maleri questen i Chorrol, har funnet malersakene og bilde men kommer ikke lenger... Lurer også på hvordan jeg få kasta den spellen på middagsgjesten på ett av slotta uten å bli sett..? Jeg fikk questen når jeg offra Cyrodiil Brandy til en Daedra statue (lv8 quest).
Mr.FOXHOUND Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Lurer på den stjelte maleri questen i Chorrol, har funnet malersakene og bilde men kommer ikke lenger... 5852957[/snapback] Hvis du sjekker spisesalen (til høyre når du kommer inn i rommet med Countessen), finner du noen mistenkelige fotspor også
Iver. Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 (endret) Har tenkt å begynne med Main Questet igjen, men det er ikke bare lett, har nettop fått den 3. boka, og skal vente på han typen, men han kommer jo aldri! Så følger jeg den grønne pila, inn på det hotellet, men den viser jo ingenting, Hjæælp! Endret 2. april 2006 av munnharpe
Cheshire Cat Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 lo Jeg driver å slachter (altså sneaky sneak, skaffe maks bonus osv) for dark brotherhood. Nå sliter jeg grundig når du skal drepe han fyren som har pensjonert seg, han bor i byen nest lengst sør (ved den beskrivelsen hinter jeg til at jeg ikke husker navnet på byen, eller fyren). Fikk en pil som jeg skulle maltraktere fyren med. Pilen virker kun når han IKKE har på seg armor, men hver gang jeg skyter han (når han svømmer f.eks. eller når han går i barracksen, så tar han på seg armoren i det pila treffer. Dermed dør jæveln ikke og jeg VIL ha bonusen Hjelp? Please?
Fennris Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Fant en Nirnroot under vann i brønnen du må ned i for å få mage guild recomendation, husker ikke vilken by (Chaydinhal tror jeg) og en i en vase i ett av husene i Hackdirt. Lurer på den stjelte maleri questen i Chorrol, har funnet malersakene og bilde men kommer ikke lenger... Lurer også på hvordan jeg få kasta den spellen på middagsgjesten på ett av slotta uten å bli sett..? Jeg fikk questen når jeg offra Cyrodiil Brandy til en Daedra statue (lv8 quest). 5852957[/snapback] Det gjør noe om du blir sett, det er bare å stikke ifra vaktene etterpå
anon12234 Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 ossn får man tak i dust fra en sånn will-o-the-wisp til azura questet?
Islanbadsj Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 lo Jeg driver å slachter (altså sneaky sneak, skaffe maks bonus osv) for dark brotherhood. Nå sliter jeg grundig når du skal drepe han fyren som har pensjonert seg, han bor i byen nest lengst sør (ved den beskrivelsen hinter jeg til at jeg ikke husker navnet på byen, eller fyren). Fikk en pil som jeg skulle maltraktere fyren med. Pilen virker kun når han IKKE har på seg armor, men hver gang jeg skyter han (når han svømmer f.eks. eller når han går i barracksen, så tar han på seg armoren i det pila treffer. Dermed dør jæveln ikke og jeg VIL ha bonusen Hjelp? Please? 5853524[/snapback] Du må gjemme deg litt bak en stein, gjorde i alle fall jeg, og så skyte han når han er i vannet, save rett før skuddet, slik at du treffer han.
avlvl Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Noen som har gjort questen "The assassinated man"? Skal arrangere et drap, og besøke den "døde" mannen i kirken dagen etterpå for å gjenopplive han. Men trenger en nøkkel til døren han er bak...
Cheshire Cat Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 lo Jeg driver å slachter (altså sneaky sneak, skaffe maks bonus osv) for dark brotherhood. Nå sliter jeg grundig når du skal drepe han fyren som har pensjonert seg, han bor i byen nest lengst sør (ved den beskrivelsen hinter jeg til at jeg ikke husker navnet på byen, eller fyren). Fikk en pil som jeg skulle maltraktere fyren med. Pilen virker kun når han IKKE har på seg armor, men hver gang jeg skyter han (når han svømmer f.eks. eller når han går i barracksen, så tar han på seg armoren i det pila treffer. Dermed dør jæveln ikke og jeg VIL ha bonusen Hjelp? Please? 5853524[/snapback] Du må gjemme deg litt bak en stein, gjorde i alle fall jeg, og så skyte han når han er i vannet, save rett før skuddet, slik at du treffer han. 5854065[/snapback] hjelper ikke, sneaker bak steinen, ikonet er fadet slik at ingen ser meg, for til og med 3x bonus pga sneak attack! men neeeida han får på seg armoren i det pila treffer (han er i vannet) dermed dør han ikke og hele byen + han kommer etter meg!
stoltz Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 lo Jeg driver å slachter (altså sneaky sneak, skaffe maks bonus osv) for dark brotherhood. Nå sliter jeg grundig når du skal drepe han fyren som har pensjonert seg, han bor i byen nest lengst sør (ved den beskrivelsen hinter jeg til at jeg ikke husker navnet på byen, eller fyren). Fikk en pil som jeg skulle maltraktere fyren med. Pilen virker kun når han IKKE har på seg armor, men hver gang jeg skyter han (når han svømmer f.eks. eller når han går i barracksen, så tar han på seg armoren i det pila treffer. Dermed dør jæveln ikke og jeg VIL ha bonusen Hjelp? Please? 5853524[/snapback] Du må gjemme deg litt bak en stein, gjorde i alle fall jeg, og så skyte han når han er i vannet, save rett før skuddet, slik at du treffer han. 5854065[/snapback] hjelper ikke, sneaker bak steinen, ikonet er fadet slik at ingen ser meg, for til og med 3x bonus pga sneak attack! men neeeida han får på seg armoren i det pila treffer (han er i vannet) dermed dør han ikke og hele byen + han kommer etter meg! 5854337[/snapback] Pilen stopper hvis den treffer vannet, du må altså treffe han i hodet(hvis han svømmer).
Cheshire Cat Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 treffer han som bare pokker :S ser til og med at HPen hans går ned. (bare sånn til info, jeg bruker pila ofc)
Cheshire Cat Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 hah klarte det, hadde han i siktet så rygget jeg så langt tilbake at han "forsvant ut av sight" for så å skyte
stoltz Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Hvor langt ifra står du? Jeg svømte helt opp til han nesten før jeg skjøt.
Fnix Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Jeg sto bak steinen attmed huset. Dog det var ganske lett for meg ettersom jeg baserer meg på marksman.
Hr. Jenssen Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Trenger ikke å være god i marksmanship heller. Jeg baserer meg hovedsaklig på melee (spesielt blunt), men tok fyren med èn pil fra den andre siden av vannet, da jeg sto mellom to hus. Den andre vakten så meg heller ikke. Da fyren døde, gikk bare vakten, som liksom skulle passe på han, vekk! :!: Var ikke verre enn det. Får ingen vakter etter deg heller, så lenge du bruker quick travel og drar derifra uten å begynne å vandre ned i byen (da klikker vaktene på deg).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå