Gå til innhold

TES: Trenger du hjelp med Quests?:)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg trenger hjelp til questet Tears of the savior i frost fall. Jeg skal finne noen knøttsmå tårer inne i en hule hvor det er så kaldt at man mister HP når man er der. Problemet er at jeg ikke finner fler tårer enn 4 stk. Har en liten anelse om at Havok physics motoren har sparka quest itemet mitt inn i selve grafikken på en fjellside. Om noen har PC versjonen kunne ha tatt bilde av hvor alle ligger ville vært glimrende.

5848529[/snapback]

 

Hvor fant du de fire? Hvis du fant alle på bakken, ligger den siste oppå steinen i midten.

5849334[/snapback]

De fire ligger rundt om på bakken ja. Jeg har klatra oppå steinen mange ganger, hvertfall der isen er men jeg klarer ikke å se noe. 3 stk lå ganske åpent til men en lå nesten inntil en fjellside til steinen i midten. Forferdlig små tears da. Er redd jeg har sparka den siste vekk eller om den ice goliat mob'en har dødd oppå den siste.

Lenke til kommentar
Jeg trenger hjelp til questet Tears of the savior i frost fall. Jeg skal finne noen knøttsmå tårer inne i en hule hvor det er så kaldt at man mister HP når man er der. Problemet er at jeg ikke finner fler tårer enn 4 stk. Har en liten anelse om at Havok physics motoren har sparka quest itemet mitt inn i selve grafikken på en fjellside. Om noen har PC versjonen kunne ha tatt bilde av hvor alle ligger ville vært glimrende.

5848529[/snapback]

 

Hvor fant du de fire? Hvis du fant alle på bakken, ligger den siste oppå steinen i midten.

5849334[/snapback]

De fire ligger rundt om på bakken ja. Jeg har klatra oppå steinen mange ganger, hvertfall der isen er men jeg klarer ikke å se noe. 3 stk lå ganske åpent til men en lå nesten inntil en fjellside til steinen i midten. Forferdlig små tears da. Er redd jeg har sparka den siste vekk eller om den ice goliat mob'en har dødd oppå den siste.

5851322[/snapback]

 

Den femte skal i hvertfall ligge oppå steinen i midten (altså ikke på selve iskrystallen med de to inni). Let nøye, eneste tipset jeg kan gi dessverre :D

Lenke til kommentar

ja hei, trenger hjelp... jeg har vært hos ei slags heks som leser de derre mystiske bøkene. så sier hun at hun trenger bok 3 og bok 4, så gir jeg henne bøkene, så sier hun at jeg skal kommet tilbake i morgen når hun har funnet ut litt mer. da kommer jeg tilbake... også når jeg følger kompasset kommer jeg til en grav der det står ''prince''

eller noe sånt.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre....

 

sorry det der var ikke den beste forklaringen... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Trenger hjelp med siste Thieves Guilds quest :

 

 

 

Jeg skal først aktivere noe greier i imperial palace som skal åpne en dør til The Old Ways eller lignende. Kan noen hjelpe meg ?

 

Questen heter "The Ultimate Heist" , beklager om det er alt for lite info her :p

 

 

 

Endret av gamerman
Lenke til kommentar
Om det er ett timeglass så er det nede i kjeller på palasset. :) Holder på med det questet, er ett slit. :p

5851937[/snapback]

 

Jeg klarer ikke å finne kjelleren jeg :p Dumme dumme meg ^^

5851943[/snapback]

 

Du er i palace district, sant? :p

 

Akkurat når du kommer inn i palasset går du til venstre, og følger veien helt bort, dakommer du til en dør. Så dirker du opp den, og så er du der ede. Det gjorde i alle fall jeg, kan vel også legge til at jeg ble arrestert i tillegg. :p

Lenke til kommentar

Argh.. Sliter med første questet i Thieves guild... der jeg skal stjele tilbake skatte pengene til folka i Westbay (husker ikke navnet), fra Huserimous Lex (hehe).. har kommet inn i southern tower der alle soldatene ligger og sover, men blir bare tatt hver gang... noen som har tips??

 

Sry for dårlig skrevet med er rimlig trøtt nå :p

 

good night

Lenke til kommentar
trenger ikke hjelp med quest akkurat men hvor i all verden får man enchantet våpnene sine? har letet og letet men finner dem aldri..

5851758[/snapback]

 

Inne i Arcane University. Muren som former en halvsirkel helt i enden der har mange dører. Tror du skal inn i dør nr. 2 fra høyre. Der vil du finne to Enchanting Stands eller noe slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...