Gå til innhold

PowerMac G5 vs Alienware! hvilken ville DU valgt?

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

personlig ville jeg ha valgt Alienware :)

alienware_case01.jpg

img1015746494.jpg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

hehe.... med tanke på pris:

PowerMac har en startpris på 1999 dollar, mens hvis du går inn på www.alienware.com og "bygger" din egen pc, kan det på det dyreste komme opp i 8000 dollar ++... :p

Skrevet

PowerMac har en startpris på 1999 dollar, mens hvis du går inn på www.alienware.com og "bygger" din egen pc, kan det på det dyreste komme opp i 8000 dollar ++... :p

5847102[/snapback]

Det sier jo mye...du ville valgt alienware fordi den har høyere makspris enn g5s startpris?

Skrevet

alienware pc'en syntes jeg egentlig ser litt billig ut.. Og mac'en ser alt for firkanta og kjedelig ut. Men ville nok ha valgt mac'en ser hvertfall litt mer solid ut.

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

5847102[/snapback]

Det sier jo mye...du ville valgt alienware fordi den har høyere makspris enn g5s startpris?

5847169[/snapback]

kanskje det .... tenkte også på hardwaren du får for den prisen... :hmm::dribble:

Skrevet

På design ville jeg nok valgt MAC ja..

Når det gjelder OS så kan man jo sikkert putte inn GNU/Linux i alienware maskina :) /Windass er bannlyst :!: )

Skrevet

Jeg ville ha venta et års tid og gått for powermacen med firekjerners pentium ;)

Powermacen er faktisk mye penere i virkeligheten enn på bilder, og aluminium slår plast ti av ti ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...