ktitlest Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Sitter med en litt modifisert DC++ med normalt 120+ større hubber oppe. Knuser BT når det gjelder utvalg.
Zerge Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Bare for å poengtere et problem med BT protokollen: Den krever som oftest enormt mange åpne sessions samtidig, og det blir derfor brått et problem for de med restriksjoner på internett forbindelsen. Samtidig så er det jo også et evig problem med at de fleste internettilbydere leverer produktene sine med NAT-routere.
**dp** Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 store filer som dvd filer og liknende = BT musikk/små programmer/cracker = DC++
wilai Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Sitter med en litt modifisert DC++ med normalt 120+ større hubber oppe. Knuser BT når det gjelder utvalg. 5857911[/snapback] det er vel bare å legge til hublist? det er ikkje alltid huben godtar en mod av dc++ men BT kan du bruke hva som helst
Ongabonga Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 (endret) Til dere som sier Torrent systemet har dårlig utvalg/vanskelig å finne eldre ting, da bruker dere dårlige sider. Man må finne de gode sidene, hjelper ikke å finne en lavmålsside med 1000 torrents og si at torrent systemet suger på grunn av det. PS: Ikke kom med sider her, det er ikke lov... Endret 3. april 2006 av Ongabonga
t0ffemannen Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Som en av dere sa. Stronghold er noe som hubbene ikke liker pga de lager bug. Så da risikerer dere og bli kicket/bannet.
Uderzo Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Til dere som sier Torrent systemet har dårlig utvalg/vanskelig å finne eldre ting, da bruker dere dårlige sider. Man må finne de gode sidene, hjelper ikke å finne en lavmålsside med 1000 torrents og si at torrent systemet suger på grunn av det. 5860242[/snapback] Korrekt, det gjelder å finne "invite only" sider. Der finner man mye snadder. F.eks hdtv filmer. Jeg bruker kun DC når jeg skal ha tak i litt eldre musikk.
bakela00 Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 (endret) Altså, med DC så laster man kun ned fra èn person samtidig, derfor vil man som oftest ikke oppnå en vedlig høy hastighet. Det kommer an på hva slags linje den du laster ned fra har. 5844843[/snapback] Bruker du f.eks StrongDC++, kan du laste ned samme fil fra flere brukere samtidig og oppnår derfor høyere fart. 5844865[/snapback] Evt RevConnect Funker som bare det..! [EIDT]: hmm.. leste visst litt fort.. denne kommentaren er lagt ved tideligere.. Endret 3. april 2006 av bakela00
Kadmium Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 (endret) Ja, det gjelder å finne "invite only"-sider. På disse sidene får du utrolig bra hastigheter, og stort utvalg av både nye filer, og litt eldre filer. Skal du få bra hastigheter på DC++, er det lurt å finne [LYSE]-brukere, da disse som oftest har meget gode hastigheter. Endret 3. april 2006 av Agressive
CSM Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Ja, det gjelder å finne "invite only"-sider.På disse sidene får du utrolig bra hastigheter, og stort utvalg av både nye filer, og litt eldre filer. Skal du få bra hastigheter på DC++, er det lurt å finne [LYSE]-brukere, da disse som oftest har meget gode hastigheter. 5860858[/snapback] Eventuelt [sunet], [uninett], [Funet], [bB2], [Labs2], [bBB]
Re-Offender Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Bitcomet klient her! DC++ er ok, men jeg oppnår oftest høyest hastighet med torrent.
ATWindsor Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Min erfaring med BT er at det er veldig tregt om du har en kjapp linje, men jeg har bare brukt det til å hente ned linux-distroer, og speedruns og slikt (fakta), feks en linuxdistro, der kan man hendte ned fra relativt mange folk, allikevel bruker man en evighet på å få litt hastighet, og selv ikke da er hastigheten bra, kasnkje 200k, og innen du har fått 200 k har du allerede hentet ned hele greia på en ftp som gir deg 3000-4000k. AtW
Tim Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Bruker begge to, sjekker hva som går fortest;) Hvorfor gjøre noe annet?
Ongabonga Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Min erfaring med BT er at det er veldig tregt om du har en kjapp linje, men jeg har bare brukt det til å hente ned linux-distroer, og speedruns og slikt (fakta), feks en linuxdistro, der kan man hendte ned fra relativt mange folk, allikevel bruker man en evighet på å få litt hastighet, og selv ikke da er hastigheten bra, kasnkje 200k, og innen du har fått 200 k har du allerede hentet ned hele greia på en ftp som gir deg 3000-4000k. AtW 5863872[/snapback] Da har du funnet en dårlig torrent... Dette her blir en litt tåpelig diskusjon egentlig, siden du kan få både torrent og DC til å bruke hele linjen din hvis du har peiling. Hvis man ikke klarer å finne gode sider til Torrent systemet burde man kanskje bruke DC i stedenfor.
Kurume Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Min erfaring med BT er at det er veldig tregt om du har en kjapp linje, men jeg har bare brukt det til å hente ned linux-distroer, og speedruns og slikt (fakta), feks en linuxdistro, der kan man hendte ned fra relativt mange folk, allikevel bruker man en evighet på å få litt hastighet, og selv ikke da er hastigheten bra, kasnkje 200k, og innen du har fått 200 k har du allerede hentet ned hele greia på en ftp som gir deg 3000-4000k. AtW 5863872[/snapback] Da har du funnet en dårlig torrent... Dette her blir en litt tåpelig diskusjon egentlig, siden du kan få både torrent og DC til å bruke hele linjen din hvis du har peiling. Hvis man ikke klarer å finne gode sider til Torrent systemet burde man kanskje bruke DC i stedenfor. 5864434[/snapback] Det er jo akuratt det samme med DC også. Hvis du ikke er god til å finne "gode" brukere/bubber, så kan en da bare bruke BT og kanskje maxe linjen.
Nils`n Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jeg går for BitTorrent, grunnet at jeg ikke sjønte-bæra av DC++
tbend Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Nå har je lastet siden Winmx og Napster var in :!: Fant etterhvert mye bedre programmer å bruke, som Bit torrent og Dc++ Dc++ er king kong om du finner akkurat det du vil ha og fyren sitter på 100Mbit / 10Mbit. Jeg er opptatt av å ha Vinyler 1. dag etter det er kommet ut, da er dc++ mye bedre synes jeg. Bit Torrent er veldig kjekt å laste ned serier, filmer ( DVD-R ) ++ Bruker begge
JuBi Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 (endret) "Pappa! hva er kjappest og laste ned warez med? DC++ eller BT?" mange lure folk her, som sitter og skryter at de laster ned Warez her Endret 4. april 2006 av JuBi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå