Gå til innhold

«Star Wars Kid» i retten


reds

Anbefalte innlegg

Må si som Eagles: "Get over it!"

 

Han filmet seg selv og var sikkert klar over at det ville nokk komme ut hvis noen andre en han fikk tak i filmen.

 

Hans egen feil at han filmet seg selv med det første. Om han burde saksøke noen så er det sidene som tjener penger på han.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må si som Eagles: "Get over it!"

 

Han filmet seg selv og var sikkert klar over at det ville nokk komme ut hvis noen andre en han fikk tak i filmen.

 

Hans egen feil at han filmet seg selv med det første. Om han burde saksøke noen så er det sidene som tjener penger på han.

5845796[/snapback]

 

Gutten har fått livet sitt ødelagt. Du kan ikke komme over noe slikt når du går på gata og folk begynner å etterlikne star-wars-dansen hans.

Gutten har fått livet sitt ødelagt.

Lenke til kommentar
Må si som Eagles: "Get over it!"

 

Han filmet seg selv og var sikkert klar over at det ville nokk komme ut hvis noen andre en han fikk tak i filmen.

 

Hans egen feil at han filmet seg selv med det første. Om han burde saksøke noen så er det sidene som tjener penger på han.

5845796[/snapback]

 

Gutten har fått livet sitt ødelagt. Du kan ikke komme over noe slikt når du går på gata og folk begynner å etterlikne star-wars-dansen hans.

Gutten har fått livet sitt ødelagt.

5846524[/snapback]

 

Greit nokk om noen andre hadde filmet han og lagt det ut på nett, men dette er noe han gjorde og filmet selv. Ville han at ingen skulle ha tak i det så burde han slettet opptaket, eller enklere; aldri gjort det.

 

Å gå til rettsak vil jo bare sørge for mer blest rundt han og filmen hans, det var overhodet ikke lurt. Nå vil han aldri bli glemt.

Lenke til kommentar
Nå er det faktisk slik at sikkert mange hundre tusen har sett det klippet, og dummet ham ut offentlig. Det tar nok ganske kraftig på å tenke på noe slikt, det er ille nok om han hadde blitt mobben bare av folk fra skolen.

Å saksøke for en million blir vel litt drøyt, men det blir da ikke mye på hver som har sett klippet, isåfall.

Og jeg har blitt (og blir) mobbet selv også.

Og heller ikke psykolog heller, nei. =P

5844377[/snapback]

 

Now he finds his private performance downloaded by over 15 million Internet users across the world.

 

litt mere en noen hundre tusen :p

 

 

uansett jeg synes ikke filmen er gøy heller da , men fenomenet som dukket opp er gøy

Lenke til kommentar

Stemmer. Mobbing er mobbing, og psykisk kan det vræe nedbrytende uansett om hundretusen eller 3 stykker mobber. Jeg har heldigvis ikke blitt mobbet i den forstand at jeg tatt meg nær av det, selv om folk har prøvd. Har dessverre hatt venner som det har gått hardere utover. Så jeg støtter B|Real om at det er bare å holde kjeft. Selvfølgelig er denne saken trist, dog ganske latterlig. Som sagt var det jo Starwars Kid som filma, ingen andre. Han burde i det minste tatt vare på tapen en trygg plass.

Lenke til kommentar
Må si som Eagles: "Get over it!"

 

Han filmet seg selv og var sikkert klar over at det ville nokk komme ut hvis noen andre en han fikk tak i filmen.

 

Hans egen feil at han filmet seg selv med det første. Om han burde saksøke noen så er det sidene som tjener penger på han.

5845796[/snapback]

 

Gutten har fått livet sitt ødelagt. Du kan ikke komme over noe slikt når du går på gata og folk begynner å etterlikne star-wars-dansen hans.

Gutten har fått livet sitt ødelagt.

5846524[/snapback]

 

Greit nokk om noen andre hadde filmet han og lagt det ut på nett, men dette er noe han gjorde og filmet selv. Ville han at ingen skulle ha tak i det så burde han slettet opptaket, eller enklere; aldri gjort det.

 

Å gå til rettsak vil jo bare sørge for mer blest rundt han og filmen hans, det var overhodet ikke lurt. Nå vil han aldri bli glemt.

5847472[/snapback]

Altså, hvem gir noen rett til å legge ut bilder, videoer osv. av andre uten vedkommendes godkjenning? Nei, stemmer det, det er ikke lov. Skal jeg da anta at alle rundt meg er lovbrytere og da ikke ta private bilder av meg selv osv. i frykt for at noen skal legge det ut? :shrug:

 

 

Jeg tviler nå litt at du er et latterligjort nettfenomen.

5845728[/snapback]

Du har ikke den jævla fjerneste anelse hva du prater om så vær så forpult vennlig og hold kjeft.

5847685[/snapback]

Pleeeease, du har aldri blitt globalt latterliggjort som den gutten der har blitt, så du har da iallfall ikke en jævla anelse om hva det er snakk om du heller.

 

Mobb tilbake da. Skjønner ikke hvorfor mobbeofre ikke gjør no tilbake mot mobberne. Diss dem tilbake da.

5848343[/snapback]

Ehhmm ... skal vi se ... Dårlig selvtillit, dårlig selvbilde, sannsynligvis sjenert. Hmm ... ærligtalt, hvordan skal man kunne gjøre noe særlig motstand?

Lenke til kommentar
Pleeeease, du har aldri blitt globalt latterliggjort som den gutten der har blitt, så du har da iallfall ikke en jævla anelse om hva det er snakk om du heller.

5848772[/snapback]

Har jeg aldri heller sagt eller påstått at jeg har blitt globalt latterliggjort, har aldri vært det jeg sa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...