Gå til innhold

Lærerne streiker, men alle får ikke fri.


Anbefalte innlegg

Lærerne streiker som dere sikkert veit kl 12 i morgen, Yeey tenker jeg, da kan jeg få tid til å jobbe med andre oppgaver på skoeln eller få fri. Men klassen er delt i to A og B klasse, så har det seg sånn at den læreren vi i klasse B har etter kl 12, ikke er med i fagforeningen, slik at vi må sitte igjen på skolen, mens A klassa har fri. :mad:

Jeg syntes det er dårlig timing av streiken :p eller bare dårlig gjort, de må hate oss i B klassen masse :tease:

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det suger jo litt da. Men det er vel ikke mye du/dere kan gjøre med det. Whine litt til lærern å se om dere kommer noen vei.

 

Btw, jeg føler det samme. Jeg jobber som lærling på en skole. I morgen klokken 12 stikker alle lærerne, alle elevene. MEN! Vi systemansvarlige, skal sitte her og gjøre gud vet hva? For vi har seriøst ikke noe å gjøre. Det suger.

Lenke til kommentar
Skulle ta BCG sprøyte og ha tysk i morgen vi! :D

 

Lucky us ;)

5835802[/snapback]

 

BCGen er da ikke halvparten så ille som ryktet sier, men tysken er det verdt å gå glipp av.

Vi fikk ikke noen beskjed om hva som ville skje på skolen vår, men vi hadde tentamen også. Hadde vært typisk om de lot oss sitte å jobbe, mens en sivilarbeider passet på :hrm:

Lenke til kommentar
Heldiggriser dere som får sitte på skolen og faktisk lære ting. :)

5837086[/snapback]

Det jeg faktisk hadde tenkt å bruke tia på var en gruppeoppgave, der han jeg jobber samme med er borte, og jeg har dårlig tid.

Og to økter med det hadde vert perfekt, og nå skal vi ha en lærer som ikke kan lære bort en ***

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...