Gå til innhold

Frustrerte Fruer blir spill (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ohmy: Å, herregud...

Kva blir det neste? "Hotel Cesar Online"? "Antikviteter og snurrepiperier - The videogame"? Kanskje dei byrjer å lage spel av alle dei oppussings- og "makeover"-programma som har gått dei siste åra?

Eg får frysningar...men ikkje den gode typen. :no:

Kay

Skrevet

Jaja, nå har vi jo fått servert dritt før (som spillet til 50 cent) så dette er vel ikke akkurat nytt.

Kanskje NRK også skulle hoppe på bølgen, kanskje utvikle "Herskapelig" som PC spill, reis rundt i norge og se på gamle hus. Morsomt.

Hvorfor skal alle hive seg på spillebølgen? De må jo tro at alle gamere er noen dumme brøfrø som hopper på alt som lager digitale lyder.

Frustrerte fruer sees vel for det meste av folk som ikke har relasjoner med spill, noe som jeg tror kommer til å innebære et elendig salg for dette spillet.

Regner med gamer.no's redaksjon trekker strå om hvem som skal anmelde spillet, da ingen har særlig lyst til det :)

Skrevet

Jeg følger ikke med på tv-serien, men hører den er ganske bra. Men et dataspill, hvordan i ******* skal de klare å lage et interessant spill om dette. Kommer vel på høyde med Lula3D sikkert :)

jeg blir bare frustrert! :nei:

Skrevet

Hadde aldri trodd at en "såpass velrenomert" spill utvikler som Liquid Entertainment ville hoppe på noe slikt :cry:

Vanvittig dårlig økonomi?

Skrevet
:ohmy: Å, herregud...

Kva blir det neste? "Hotel Cesar Online"? "Antikviteter og snurrepiperier - The videogame"? Kanskje dei byrjer å lage spel av alle dei oppussings- og "makeover"-programma som har gått dei siste åra?

Eg får frysningar...men ikkje den gode typen. :no:

Kay

5819451[/snapback]

Hotel Cesar Online hadde blitt konge! :!:

Skrevet

Det dere må huske er at det sannsynligvis ikke er dere som er målgruppen til dette spillet. Jeg synes egentlig det er bra det kommer spill som ikke bare er rettet mot gutter/unge menn.

• 7 år senere...
Gjest Bruker-292501
Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe spillet?

• Opprett ny...