Gå til innhold

TES: Du veit du har spelt for mykje Oblivion når...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... du ser ein tråd med "spoiler" i emne, og trykker automatisk f5 i tilfelle du ikkje hadde lyst å lesa det alikevel.

Har ikkje gjort anna enn å spelt og sove dei siste tre dagane :p Kom med fleire.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag, på skolen sto det to personer og snakket ved pulten min, og jeg tenkte at de var to NPC-er som hadde en samtale. Og på vei til skolen prøvde jeg å se etter "jaggies" på trestammene. :fun:

Skrevet

...hoppar ned frå taket på huset for å få betre acrobatics-skill.

Blue--Sky: Heldiggris...

Seppe .: :laugh: Du treng hjelp...

Kay

Skrevet (endret)

Når du ser en kul øy ute i havet og begynner å svømme dit for å utforske......

Når du lurer på hvordan i all verden de har fått til hdr + aa og du bare står (ute på gaten f.eks.) , måper og nyter grafikken.

Når du henter den gamle katanaen din (som du kjøpte på dreamlands for 3 år siden) og løper etter hunder for å få xp.

Når du blir veldig veldig syk av å mikse potions av ymse ting og planter du finner ute/på gaten...

Når du kjøper deg hest for å komme raskere til skolen.

Når du ikke har sett pron/dama di/vann/dusj/tannkost/mat/senga/ut vinduet/klær på over 24 timer..... (dusje ? jeg svømte jo nettopp til den derre øya! )

Når du begynner å spille ingame musikken på vorspiel.

Edit: Og jeg som ikke har ikke spilt oblivion enda :(

Endret av [^..^]Christian
Skrevet
Når du tar av deg skoene for å kunne snike bedre

5824185[/snapback]

pst, vist du ikke har blitt journeyman i sneaking enda har du absolutt ikke spilt for mye. :tease:

Skrevet

Når man legger den brennende fakkelen i ryggsekkken og tar opp sverdet vis man ser noe skummelt.

Når man leter etter dungeons huler i skogen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...