Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Lav Hastighet i forhold til oppgitt.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

vel, vi sitter med NGT sitt 20mb linje, får egentli bare 7 mb.. men er ikke det som er problemet..

jeg har veldig lav hastighet i nedlasting, og den har bare synket di siste dagene.. skjønner ikke hva det kan være.. vi er 2 stk koblet på nettverket. begge bruker Azureus. og har cirka samme hastighet.. har ikke NAT-feil, og alle brannmurer er deaktivert eller bypassed av azureus.. men jeg skjønner ikke hvorfor alle torents jeg har suger i DL speed. særlig torrents som har flere tusen delere og et par tusen Seeders..

har lagt med et bilde..

post-81425-1143401963_thumb.jpg

som dere ser har jeg cirka 8 mb ned og nesten 1 mb opp.. men laster bare ned med laaaav speed.. :cry:

noen som har en forklaring?

Endret av SiRious
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dagens! Keep it up SiRious.

5816498[/snapback]

kjeften på deg. Hvis du ikke har noe å si til det han spør om så kan du bare holde kjeft å la være å reply istedenfor å komme med slike kommentarer.

Sirious, jeg tror nok det er bittorrent som suger i helhet. Har bare brukt det 2 ganger i livet og fikk sånn shit speed på 100 kb/s. Bittorrent er så dårlig at de nyeste tingene kom 2-3++ dager etter at den er kommet ut i "scenen".

Skrevet

5816498[/snapback]

Sirious, jeg tror nok det er bittorrent som suger i helhet. Har bare brukt det 2 ganger i livet og fikk sånn shit speed på 100 kb/s. Bittorrent er så dårlig at de nyeste tingene kom 2-3++ dager etter at den er kommet ut i "scenen".

5816661[/snapback]

Dette var ikkje stort betre desverre, BitTorrent er faktisk i dag den p2p-metoden du får høgast fart på og klart den mest utbreidde.

Til trådstarter: Fjern alt som har med piratkopiering å gjere, om du har problemer med linja så er ikkje dette den beste måten å formulere seg på.

Har eg ikkje svart i denne tråden allereie forresten? *leite litt*.

Dobbelpost ja, rapportere den då. Sjekk svara i den andre tråden din, står betre forslag der.

Skrevet
Ja, annonser for hele forumet at du piratkopierer absolutt alt nytt du kan komme over.  :!:

5816464[/snapback]

noen gang slått dere at jeg kan ha det liggende orginalt på cd. gidder bare ikke å lage iso filer ..

i need proof :cool:

Skrevet
Ja, annonser for hele forumet at du piratkopierer absolutt alt nytt du kan komme over.  :!:

5816464[/snapback]

noen gang slått dere at jeg kan ha det liggende orginalt på cd. gidder bare ikke å lage iso filer ..

i need proof :cool:

5816700[/snapback]

Du kan ha kva du vil på original CD, det er like fullt ikkje i henhold til retningslinjene på dette forumet.

Skrevet

vel, uansett.. har fixet bilde.. og jeg bruker ikke bittorent. jeg bruker Azureus.

har hatt DL speed bortimot 400 og 500 kb\s men nå ligger den bare i 50 kb\s

Skrevet
vel, uansett.. har fixet bilde.. og jeg bruker ikke bittorent. jeg bruker Azureus.

har hatt DL speed bortimot 400 og 500 kb\s men nå ligger den bare i 50 kb\s

5816733[/snapback]

Azureus bruker bittorent teknologi! Les i den andre tråden din btw :tease:

Skrevet

5816498[/snapback]

kjeften på deg. Hvis du ikke har noe å si til det han spør om så kan du bare holde kjeft å la være å reply istedenfor å komme med slike kommentarer.

5816661[/snapback]

Uff så sinna. Da kan vel jeg be deg svare på en skikkelig måte også? Om du ikke vet hvordan Torrent funker, så kan du vel la være å svare. Riktig. Og takk til deg.

Skrevet

5816498[/snapback]

5816661[/snapback]

hva bruker du selv da?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...