Gå til innhold

TES: (Oblivion)Fylle på charges?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
FloppyDisk, du har vel ikke muligheten for å legge opp et bilde av kartet hvor denne ruinen er, leter men finner den ikke, fant Fanacasecul og Fort Virtue.

Edit: Glem det, fant stedet :p

5821740[/snapback]

Trøbel med å banke hu dama som hadde det eller?

Der sleit jeg. (døde ikke da, kan vel bare si at jeg fikk god bruk for block :p )

5821811[/snapback]

Skulle hu flame damen ved utsiden ha det? eller er det noe inni? jeg driver værtfall å lister meg igjennom hulen nå... Kansje hu ikke altid dropper?

Hvordan i alle dager skal jeg greie å drepe hu? er jo umulig :p

5821825[/snapback]

Noen vil vel finne ut dette selv. Men her er åssen jeg drepte hu lettest:

Flare eller fireball spell

EDIT: Jeg er wood elf og kunne ikke ta med hele armouren :cry: Tror dere det som jeg la igjen er der ennå?

Endret av stekri88
Skrevet (endret)

Jeg er Redguard med light armor, lvl 10, kan noen forklare meg hvordan i alle dager jeg skal kunne greie dette? om hu først får inn et slag så kan hun ta 2-3 slag til og jeg er dau :p

Bruker blade og bue mest.

Edit: Skal si at hverken flare eller bua mi gjør store skaden på hu her..

Prøvd alle typer piler nå(silver, steel, Iron værtfall de jeg har med nå) gjør så vidt skade, også er hu så flink til å disarme :/

Endret av Nitrius
Skrevet
Har du prøvd å snike deg innpå å slå henne eller sette en pil i henne så du får sneak bonus?

5822117[/snapback]

Ja, hjelper men etter det så gjør jeg så vidt skade :p

Skrevet

Veit ikkje om det er bug eller om det berre er min 90+ stealth, men står eg langt nok vekke får eg sneak attack fleire gonger med bogen. Antar det er stealth sidan det er berre no i det siste det har skjedd. Andre kjekke ting er poison. Paralyzis er spesielt morro.

Ellers har medlemar i DB nokon ekstra skitne triks på lager:

Har du endå det forgifta eplet du fekk når du skulle purifya sanctuaryen? I'm just saying... PS: Høg stealth anbefalles. Veit heller ikkje om absolutt alle et.

Skrevet

Fy grisen, jeg greide å kite henne til imperial city, vaktene angrep først to, så kom to til pluss en eller annen offiser, hu drepte alle 5, jeg tok henne med inn i palacet, hvor det sto to elite vakter, de åpnet en dør inn til en magiker og endelig de 3 greide å drepe hu til slutt.

Vet ikke om dette er helt "lovelig" å gjøre men fy faen for et show dette var! :D

Fikk seff alle god sakene.

Skrevet
Fy grisen, jeg greide å kite henne til imperial city, vaktene angrep først to, så kom to til pluss en eller annen offiser, hu drepte alle 5, jeg tok henne med inn i palacet, hvor det sto to elite vakter, de åpnet en dør inn til en magiker og endelig de 3 greide å drepe hu til slutt.

Vet ikke om dette er helt "lovelig" å gjøre men fy faen for et show dette var!  :D

Fikk seff alle god sakene.

5822579[/snapback]

Jeg dro a også med inn i imp city. Hu drepte sånn ca 10 vakter eller no før dem fikk a ned

Skrevet (endret)

Jeg hadde ikke så store problemer med hu.

jeg var lvl 4 da, har dette noe å si?

EDIT: Men når jeg tenker meg om, hadde jeg ett bra enchantet sve.rd

Endret av stekri88
Skrevet (endret)

Så dette er kansje litt OT, men hvor er det lettest mulig å få tak i soulgems, nå som jeg har sverdet mangler jeg bare soulgems..

Edit: Se jeg fant dem, kan kjøpes i mage guilden gitt =)

Endret av Nitrius
Skrevet

Bare følg veien SW fra Imperial City du vil da se et flammende monster eller noe lignende som passer ingangen til ruinen, var værtfall slik her, er ikke så alt for langt unna vannet rundt imperial city veldig sør og litt west.

Uansett Umbra sverdet er jo et quest item, prøvde å legge det fra meg men får ikke gjort det pågrunn av at det skal brukes til en quest tydligvis, lurer på hvilken..

Skrevet

Litt OT.. når jeg knerta hun umbra dama så fikk jeg melding om at "forces have notified your killings" eller noe annet driit.. Fikk litt noia, trodde hun var viktig for på en eller annen måte, jeg er på vei opp i rankene med mages guild.. Er det noen som vet om man får pes av å knerte hun eller hva er case'n? Takk for alle svar:)

Skrevet (endret)
Litt OT.. når jeg knerta hun umbra dama så fikk jeg melding om at "forces have notified your killings" eller noe annet driit.. Fikk litt noia, trodde hun var viktig for på en eller annen måte, jeg er på vei opp i rankene med mages guild.. Er det noen som vet om man får pes av å knerte hun eller hva er case'n? Takk for alle svar:)

5829133[/snapback]

Legg deg til å sove så vil du få en overraskelse når du våkner, mer vil jeg ikke si =)

Edit: Du kan ta det med ro, jeg kan forsikre deg om at det ikke er noe farlig.

Endret av Nitrius
  • 8 måneder senere...
Skrevet
Jeg er Redguard med light armor, lvl 10, kan noen forklare meg hvordan i alle dager jeg skal kunne greie dette? om hu først får inn et slag så kan hun ta 2-3 slag til og jeg er dau :p

Bruker blade og bue mest.

Edit: Skal si at hverken flare eller bua mi gjør store skaden på hu her..

Prøvd alle typer piler nå(silver, steel, Iron værtfall de jeg har med nå) gjør så vidt skade, også er hu så flink til å disarme :/

5821956[/snapback]

på dessa papirullene du har i lista de, hadde et hvor jeg kunne fremkalle spøkelse, slapp det når hun løp i mot meg.

hu konsentrerte seg da om det og både jeg og spøkelse pøste på med slag til hu hu lå der og kava. hu kan ikke skade det og du kan slå igjenom det uten og skade det...hu var sjangseløs......

bare på pur f.... tokk jeg av hun all rustningen og kasta den så hu lå der i trusa og gapa, møkka dame.

glad ikke kona er like hissig gitt.

Skrevet

Har møtt henne uten å angripe henne. Jeg fant et triks siden som kanskje kan gjøre det ganske lett å ta henne. Jeg har nemlig et par waterwalking boots... Jeg brukte dem for å rømme ut på ei elv når jeg var skikkelig lav på helse og hadde en hissig conjurer etter meg, skal si hun var lett å ta når hun måtte *svømme* etter meg :p

Hun hadde dagger og jeg hadde longsword, mulig det gjorde saken enklere. :)

Uansett, angrip, løp som bare fy, skift støvler, røm ut på vannet, rygg mens du peprer henne med piler, flares osv :D

Skrevet (endret)
Har møtt henne uten å angripe henne. Jeg fant et triks siden som kanskje kan gjøre det ganske lett å ta henne. Jeg har nemlig et par waterwalking boots... Jeg brukte dem for å rømme ut på ei elv når jeg var skikkelig lav på helse og hadde en hissig conjurer etter meg, skal si hun var lett å ta når hun måtte *svømme* etter meg :p

Hun hadde dagger og jeg hadde longsword, mulig det gjorde saken enklere. :)

Uansett, angrip, løp som bare fy, skift støvler, røm ut på vannet, rygg mens du peprer henne med piler, flares osv :D

7418390[/snapback]

Men nå er det kansje ikke alle som har sånne boots.

Endret av oblivion_-__
Skrevet

Nei, det er det vel ikke. Jeg fant dem som random loot. Utrolig kjekke, har dem alltid med meg. Med dem slipper jeg å hogge meg vei gjennom alt rasket som prøver å ta meg langs landeveien. De er også nyttige i dungeons, kan *snike* deg over bassenger og denslags da :)

Du finner jo water-walking som potions, litt usikker på om du kan enchante dine egne boots, eller lære deg en water-walking spell...

Skrevet
Nei, det er det vel ikke. Jeg fant dem som random loot. Utrolig kjekke, har dem alltid med meg. Med dem slipper jeg å hogge meg vei gjennom alt rasket som prøver å ta meg langs landeveien. De er også nyttige i dungeons, kan *snike* deg over bassenger og denslags da :)

7419648[/snapback]

Jeg vet siden jeg har et par selv :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...