Gå til innhold

Hvor mange sanger har du på pcen?

Sleep4Life

Hvor mange sanger har du på PCen?  

691 stemmer

1. 1. Hvor mange sanger har du på PCen?

• 500-
      79
    • 500+
      92
    • 1500+
      145
    • 3000+
      139
    • 7000+
      65
    • 10000+
      61
    • 15000+
      34
    • 20000+
      27
    • 30000++
      49

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Topicen sier det meste....

har nettopp fått ny pc så jeg har bare rundt....450 sanger....bare rap :p

hadde 1000 flere før en dude slettet mappen med sanger.....det skjedde på tordag....oj...har lastet ned 450 sanger på ni dager...

EDIT: yey! vi fikk poll :w00t:

Da er neste spørsmål: Har dere hørt på alle sangene?

Endret av Sleep4Life
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I den sammenhengen vil jeg spørre hvor dere finner ut hvilke sanger dere skal laste ned? det jeg mener er: har dere en spesiell side som dere skjekker ut før dere laster ned noe, elr venter dere til dere har hørt sangen på TV elr radio'n?

Skrevet

638 låter på min maskin.

I den sammenhengen vil jeg spørre hvor dere finner ut hvilke sanger dere skal laste ned? det jeg mener er: har dere en spesiell side som dere skjekker ut før dere laster ned noe, elr venter dere til dere har hørt sangen på TV elr radio'n?

5810315[/snapback]

Jeg titter på sidene til plateselskap og band, lytter på samples, leser, leter. Foretrekker i bunn og grunn å kjøpe cd'er framfor å laste ned, men med rask linje og liten lommebok så blir jeg fristet av og til, innrømmer det. Mye av musikken på harddisken er dog rippet fra egen platesamling.

Skrevet

5810315[/snapback]

Man liker da Led Zeppelin, The Doors, Jethro Tull, Steppenwolf, Frank Zappa og musikk som ligner, så det er da nok å velge i. (Mye syrerock der ute også.)

Kjøper vanligvis før jeg laster ned/kopierer.

Skrevet

Tror det er litt i overkant av 14000, men er litt usikker. Hvertfall over 12000 :)

Musikken laster jeg ned når jeg ser at noen har lagt et album i samme mappe som andre album jeg har selv og vet at jeg liker, eller jeg blar litt i "tung lyd" i exact-avisa (gratis :) ), eller ser meg rundt på musikkforumet på diskusjon.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...