Gå til innhold

The Godfather tråden


Anbefalte innlegg

Hva synes dere?

Jeg spiller det på PC, og har småproblemer med å venne meg til kontrollene, spessielt slåssingen. Begynner å bli lei av å bli masakrert av hagle-fyrene som beskytter bedriftene, driver fremdeles å får kontroll over småbedrifter i området...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter og ha spilt det i noen timer nå, så har det bare blitt bedre å bedre etter min mening..Du har en hoved historie som drar deg framover og har en god del sideoppdrag du kan gjøre, serlig er det morsomt og ta over små bedrifter og varehus..kontrollsystemet synes jeg er helt topp :thumbup:

Lenke til kommentar

Delte meninger om kontrollene her, ja. Jeg kjøpte spillet i går og har spilt det i et par timer. Jeg liker kontrolleren og kampsystemet, mens skytesystemet er litt sugent. Syns også det har bare blitt bedre og bedre, lenger ute i spillet. Hvilke upgrades har dere fokusert dere mest på? Jeg oppgraderer Helsen mer enn andre.

Lenke til kommentar

Jeg synes kontrollene var helt topp.. Fightesystemet var jo genialt..

 

Men det som plagde meg litt med selve spillet var at det ble utrolig kjedelig å ta over alle butikkene og varehusene.. Pluss at våpene var altfor dyre slik at man måtte vente lenge med å kjøpe f.eks Streetwiper (er ikke helt sikker på om jeg husker navnet helt rett) som koster 450 000$. Dessuten ble oppdragene litt for enkle.. Jeg fullførte spillet uten særlig problemer. Og så var ikke kjøringen det helt store heller, særlig når man måtte kjøre over hele byen i noen oppdrag..

 

Men utenom dette var spillet helt sjef. Fikk skikkelig mafia stemning av å spille det.

Lenke til kommentar

Ble litt mer fengende når jeg først kom inn i kontrollsystemet, men slossingen er litt kingig når der er flere som angriper. Blir stående å trakke på en som ligger nede, mens to stk. denger løs eller drar frem pumphagle (hater hagler). Men når det gjelder sideoppdrag, er det slik man bør gjøre de når man har sjangsen? At noen sideoppdrag kun er tilgjengelige på visse punkt i spillet?

Lenke til kommentar

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...