Gå til innhold

Min xbox kontroller på en kompis sin box


Luddvikk

Anbefalte innlegg

Har akkurat tatt med meg min trådløse xbox 360 kontroller til en kompis for å spille Fifa, en kan vel si at stemningen er passelig amputert når vi oppdager at vi ikke får koblet til min kontroller til hans boks..!

Skjønner ikke hvorfor, men vi får ingen kontakt med boxen, hans kontroller fungerer utmerket. Har prøvd alle muligheter med å koble bare til min (hans var avslått osv..), men fortsatt samme problem.

 

Kan det være noe slikt som at M$ har "låst" min kontroller til min maskin, og derfor at den ikke vil fungere på andre maskiner..?

 

Hilsen frustrert mann, 27, liker turer i skog og mark, gjerne et glass rødvin i gode lag..eh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

X360 har en liten hvit knapp ved dvd-luken om skal trykkes inn samtidig som den lille hvite knappen på kontrolleren trykkes inn. Seriøst, slikt har man manualer til...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Takk!!!  :dribble:  :w00t:

 

Men seriøst, tøffe gutter leser ikke manualer! hehe  :love:

5806835[/snapback]

Tøffe gutter tør gjøre seg til latter. Word. ;)
Lenke til kommentar
Tøffe gutter hadde skrudd opp hele driten for å finne feilen som ikke er der. så blitt forbana og klaga til butikken og sagt at det burde være tydeligere hvordan du gjør den slags ting når det går til helvete.

5807168[/snapback]

 

Helt rett! Ta med å hive skiten i veggen før man går og legger seg i frustrasjon.

Lenke til kommentar
Helt rett! Ta med å hive skiten i veggen før man går og legger seg i frustrasjon.

5808056[/snapback]

Og ikke glem en vanvittig mengde syting over de håpløse MS-produktene som ikke helt automagisk gjør det brukeren tenker :D

 

Men seriøst; her var det altså TO 360-eiere og ingen av dem visste hvordan dette fungerte... Er litt oppgitt jeg, dette står jo rimelig tydelig beskrevet både i manualen og hvis jeg ikke tar helt feil også på esken til håndkontrolleren.

Endret av Doogle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...