Gå til innhold

Skal Prison Break ha 5 sesonger ?


Anbefalte innlegg

Hei.

Leste nettopp et intervju med Nick Santora, produsenten av den populære tv-serien "Prison Break".

 

We know where the show's going through Season 4, and we have ideas through Season 5. We spent the first few days after Thanksgiving breaking out details for the end of [several] episodes of Season 2 and doing the story arcs for Season 3 in great detail. We know exactly where it's going.

 

Skal de virkelig dra serien så langt? Da blir jo hele poenget med serien borte :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Veit. LOST som starta så bra, begynner å bli kjedelig..

5805314[/snapback]

 

Enig. Vil også trekke med Alias som et eksempel på det langtrekkelige. Nok materiale til 2 sesonger, men har nå vist 4 sesonger på norsk TV.

 

Men igår på Prison Break holdt de jo på å bryte ut? hva skal de neste 4 sesongene handle om? Alle på rømmen i forskjellige land? På leten etter bevis som blir spist opp rett foran nesene på dem? Eller blir de fanget og må rømme på nytt?

 

Nei, slutt når man ikke har mer å fare med.

 

Man kan jo eventuelt lage andre serier om man har så mange ideer. Da må man jo finne opp et nytt persongalleri, og de typene i Prison Break er jo ganske kule. Dette blir et dilemma gitt..

 

Edit: leif

Edit 2: redigert bort (episode 10/10 sesong 1) som har blitt påpekt var feil, er 16 episoder totalt og episoden jeg tenkte på var nr 12 i rekken?

Endret av BigSkippy
Lenke til kommentar
Jeg sluttet å se på lost så fort jeg fant ut at det skulle være 5 sesonger :nei:

Samme gjelder prison break, hvis dette stemmer  :thumbdown:

5805547[/snapback]

 

Latterlig

 

 

 

Du ja.

 

Slutte å se på såpass bra serier som Lost og Prison Break bare fordi de skal ha mer enn EN sesong?

 

Jeg sier det igjen

 

LATTERLIG

Lenke til kommentar
Jeg sluttet å se på lost så fort jeg fant ut at det skulle være 5 sesonger :nei:

Samme gjelder prison break, hvis dette stemmer  :thumbdown:

5805547[/snapback]

 

Latterlig

 

 

 

Du ja.

 

Slutte å se på såpass bra serier som Lost og Prison Break bare fordi de skal ha mer enn EN sesong?

 

Jeg sier det igjen

 

LATTERLIG

5805626[/snapback]

Tror du at de hadde planlagt 5 sesonger av lost i utgangspunktet? Neppe.

Responsen på lost var over all forventning, når tv-selskapene og produsentene får dollartegn i øynene så har det en lei tendens til å ta fra serien all sjarm og spenning.

Det som gjorde at jeg sluttet å se på lost, var at jeg allerede etter sesong 1 begynte å gå lei hele greia. De skal riktignok ha for at de klarer å dra ut tiden, men man går lei i lengden. Jeg klarer ikke å sitte i 75 timer å se på en serie som omhandler en god damn øy!

 

Det samme gjelder prison break..

Endret av jh_
Lenke til kommentar

Prison Break kan _umulig_ ha mer enn 2 sesonger. Hva skal de liksom gjøre met det svære hullet de har gravd? Vaktene vil nok merke det en eller annen gang. Burrows` dødsstraff kan ikke bli utsatt hele tiden heller, det blir for teit.

 

Så langt har serien vært bra, bare det ikke går som med Lost..uff..

Lenke til kommentar
Veit. LOST som starta så bra, begynner å bli kjedelig..

5805314[/snapback]

 

Men igår på Prison Break(episode 10/10 sesong 1) holdt de jo på å bryte ut? hva skal de neste 4 sesongene handle om? Alle på rømmen i forskjellige land? På leten etter bevis som blir spist opp rett foran nesene på dem? Eller blir de fanget og må rømme på nytt?

 

5805399[/snapback]

 

Det er 16 episoder i sesong 1. Det er sendt 14 i USA, 12 i Norge. Episode 15 sendes på Fox TV på mandag, men episoden ligger alt ute på nett (takket være en ansatt i FOX :!: )

Lenke til kommentar
Jeg sluttet å se på lost så fort jeg fant ut at det skulle være 5 sesonger :nei:

Samme gjelder prison break, hvis dette stemmer  :thumbdown:

5805547[/snapback]

 

Latterlig

 

 

 

Du ja.

 

Slutte å se på såpass bra serier som Lost og Prison Break bare fordi de skal ha mer enn EN sesong?

 

Jeg sier det igjen

 

LATTERLIG

5805626[/snapback]

 

Hvorfor er det latterlig. Det som er latterlig er at produsentene ikke skriver ferdig serien før de sender den. De venter og ser hvordan det går. Går den dårlig, slutter de den med en gang. Går den bra, lager de plenty sesonger. Før vi vet ordet av det utvikler LOST seg til en kinky såpeserie, med sex og andre intriger.

Lenke til kommentar
Så la være å se på da, alle dere som tydeligvis misliker disse seriene så sterkt. Jeg skal hvertfall fortsette å kose meg med dem, for Lost er fortsatt veldig spennende selv om det er episoder som er mer "fillers", og Prison Break er like spennende hver eneste episode.

5806118[/snapback]

Eh, hva er det du egentlig prøver å få frem med innleggene dine? Ja, jeg lar være å se på. Og nei, jeg misslikte ikke disse seriene i utgangspunktet, men jeg synes det er synd at de ødelegger serien ved å dra den ut i det uendelige. Fint at du koser deg med dem, men ikke kom å si at det er latterlig at andre ikke gjør det!

Endret av jh_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...