ØysteinT Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 http://www.elderscrolls.com/forums/index.p...howtopic=285612 Går mer eller mindre på å forandre et par linjer i .ini-filen (den som ligger under Documents and Settings/Blabla, og ikke i Program Files), Modding these entries in the .ini file has gotten a significant perfomanceincrease for me. Im on a 3.2HT Pentium 4 with 3.0gb of RAM. [OPENMP] iThreads=10 iOpenMPLevel=10 iPreloadSizeLimit=1000000000 Again, sorry if this has been posted before- want to share my findings without spending hours to see if anyone has posted these anywhere in the forums. This has caused no instability for me, doesn't guarantee anything for you- As always, backup the .ini file (or remember for sure which fields you edited first) Skal teste det når jeg kommer hjem i kveld.
Crispin Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Tror jeg også skal prøve, men håper på svar fra deg før jeg prøver
elf_man Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Jeg vil bare legge til at dette er HT forbedringer. Vil ikke gjøre en døyt forskjell for AMD systemer eller Intel U/HT.
Loeve Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Hyperthreading. En teknologi Intel bruker, som gjør at maskinen gjør flere prossesser samtidig, ikke etter hverandre.
hlok Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Det er ikke helt riktig, de to første opsjonene burde hjelpe både for HT-prosessorer (som nevnt) og for dual-core CPU'er, dvs. Pentium D fra Intel og Athlon64 X2 fra AMD. Sannsynligvis vil de ha mere å si for dual-core da på HT deler alle trådene CPU-tid på samme kjerne. Den siste (iPreloadSizeLimit) er vel helt uavhengig av tråder og går kun på hvor mye minne som skal brukes dvs. jo mere minne du har jo høyere kan du sette denne verdien. Uansett er det jo vært å prøve bare for å se om man kan få skvist ut litt mere FPS.
nd4spd Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Noen som vet hvordan man blir kvitt muselagg? Får grei fps, men musen lever sitt eget hakkende liv...
MiSP Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 (endret) Noen som vet hvordan man blir kvitt muselagg? Får grei fps, men musen lever sitt eget hakkende liv... 5805397[/snapback] http://www.elderscrolls.com/forums/index.p...howtopic=282064 Hvis du har nVidia-skjermkort. Edit: Sjekket profilen, du har visst ATI. Oh well... Endret 24. mars 2006 av MiSP
M@R7!N Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Konge fix for meg da hvis dette er en "HT" fix Kjører spillet på en [email protected], så håper jeg får en liten boost
Novocaine Skrevet 24. mars 2006 Skrevet 24. mars 2006 Har et problem med at når jeg/noen dreper en NPC(som de som angriper keiseren i begynnelsen) så får jeg TES4: The Slideshow med omkring 0,2FPS helt til ragdollen treffer bakken. Ellers går at som smurt. Disse figurene skifter 'skin' når de faller, og det er bare med de det skjer, ikke med rotter, orker, hunder osv.. Skikkelig grufult er det.
tOmma- Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 Har sjekket begge .ini-filene, og finner ikke det som står i første post! Noen som kan veilede meg?
DP Rusher Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 De som klager på ytelse eller grafikk kan jo se på dette bildet her. :!:
bensinkanna Skrevet 25. mars 2006 Skrevet 25. mars 2006 De som klager på ytelse eller grafikk kan jo se på dette bildet her. :!: 5809525[/snapback] View distance var ihvertfall bra :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå