Gå til innhold

Rangering av beste DPS klasser?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Shadowpriest er også veldig høyt oppe.

5803680[/snapback]

hvor mange spells har shadowpriest (i shadowform) som får bra utbytte av spelldamage?

ikke mange

(vet at SW:P og mindflay får litt +damage da men det blir jo fordelt på ticksa)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Overall ville jeg sagt:

1. Rogues

2. Mages

3. Hunter/Warrior

Men poenget med huntere er jo ikke WTFPWN damage, men at de kan gjøre mye skade og ikke trenger heals siden de står på range. Rogues er manadrains uten like, mens hunters er veldig lett å vedlikeholde. Jo lenger ut i spillet man kommer, jo lettere er det å ta med fler å fler rogues - men tidligere kan man dra nytte av mange huntere for å få tanks til å leve lenger.

Endret av DeeTee
Skrevet (endret)

Tok raggy igår med guilden min, å før når vi har prøvd han var han på rundt 50% før soons, men igår var vi 7 hunters å 5 mages, fikk han ned til 21% før soons kom, jeg som mage kom på 1 plass, med masse mages å hunters bak meg. Deili å være ranged på raggy, syntses d var dårlig av rouges at de ikke kom høyre :thumbup:

Endret av LeanFear
Skrevet

Når vi fiser gjennom MC med syncet damagemeter, har vi et par folk som ligger konstant på topp. Førsteplass går omtrent alltid til en SM/Ruin-lock, og det med god margin. Andreplass konkurrerer jeg (fury warrior), en hunter og en annen warrior om, men hunteren begynner å få litt pepper for å konstant pulle giganter inn blant casterne. Under der kommer en salig blanding av roguer, mager og warlocker.

Skrevet

mesteparten av grunnen til at jeg(mage) kommer under rogues/hunters på damagemeteret er jo at de har aggro reducing abilities (som feint, vanish, FD, disengage)

Skrevet

Det er nesten umulig å si hva som er den "beste" dps-klassen. Det er mye mye mye mer avhengig av spilleren enn hvilken dps-klasse.

Skrevet
Single target: Rogue.

AoE: Mage.

5803807[/snapback]

AOE Mage? Hmmz, etter ZG run :

http://www.axemen.org/zgdmg.jpg

^^

5803986[/snapback]

Ser omtrent ut som når jeg er i ZG (mage). Derfor er jeg helt enig med Pug.

Det er nesten umulig å si hva som er den "beste" dps-klassen. Det er mye mye mye mer avhengig av spilleren enn hvilken dps-klasse.

5803994[/snapback]

Skrevet

Var i ZG en tur med magen min, gjorde 5 ganger så mye damage som huntern i gruppa, uten å ta i no skikkelig, så enig med Pug..

(vi var samme level)

Skrevet

5803994[/snapback]

Pøff, det er det dps-klasser langt nede på dps-meteret sier. :p

5804103[/snapback]

Pft :p

Skrevet

Litt OT...

Hvor pålitelig er egentlig synca damagemeters? Hvis f.eks. alle damagedealers har synca dmgmeters på Ragnaros, blir det alltid 100% nøyaktig på rapporten da?

Skrevet
mesteparten av grunnen til at jeg(mage) kommer under rogues/hunters på damagemeteret er jo at de har aggro reducing abilities (som feint, vanish, FD, disengage)

5803973[/snapback]

iceblock? lang cooldown men...

frost nova funker også på småmobs i ZG.

Skrevet
Litt OT...

Hvor pålitelig er egentlig synca damagemeters? Hvis f.eks. alle damagedealers har synca dmgmeters på Ragnaros, blir det alltid 100% nøyaktig på rapporten da?

5804263[/snapback]

Det blir vel ikke 100%, men betraktelig mer nøyaktig enn uten. Slik jeg har forstått det, sender alle i raidet sin hit/crit/miss/heal-informasjon til en skjult kanal, hvor damagemeter plukker opp infoen fra.

Skrevet

DMG meter har en egen kanal ja som data blir overført i.

Men glem ikke at dem som gjør mest skade er flinkest og spille. Den som ligger på grensen går gjerne over den noen ganger og kan wipe hele raidet pgga av aggro.

Mange bosser i BWL er et meget godt eksepmel på hvor du kan wipe et helt raid pga for mye dmg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...