Gå til innhold

TES: Bilder av HDR/BLOOM, sammenlikning.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Personlig synes jeg at begge ser bra ut på hver sin måte, men det uten hdr så litt mer realistisk ut. Ble innmari glad da jeg så det faktisk, siden aa + hdr ikke vil fungere på pc :)

bedøm selv.

http://www.elderscrolls.com/forums/index.p...howtopic=277271

5792335[/snapback]

Tja, vanskeleg å seie...som du seier, ser kanskje den utan hdr mest realistisk ut. Men med HDR såg fargane betre ut. Kanskje det er lettare å gjere seg opp ei meining når vi får utandørs-bilete.

Nokon som veit KVIFOR vi ikkje kan få AA+HDR på PC?

Kay

Skrevet

Bethesda inkluderte ikke hdr+aa muligheten i koden til pc versionen. ( rart, siden de hele tiden har påstått at begge versionene skulle være like , men nok om det )

Screenshots kan gi pekepinn, men man må se spille og se selv hvordan ting ser ut. :)

Skrevet
Har laget min egen sammenligning:

5792487[/snapback]

Mange takk. :)

Synest HDR såg klart best ut her. Fargane med Bloom såg til samanlikning ganske tamme ut. Med HDR var spesielt graset og fjella i bakgrunnen mykje finare å sjå på.

Har du forresten på AA på det Bloom-biletet? Valet er vel slik eg har forstått det mellom AA+Bloom og HDR.

Kay

Skrevet (endret)

Hmm, skulle lage et bilde med Bloom+4xAA. Nå ble plutselig Bloomeffekten mye større, selv om jeg ikke har gjort noen andre endringer :hmm:

Edit:

Til informasjon ligger frameraten på ca. 18-20 på siste bildet der,

1024*768 4xAA+Bloom. Large textures, max grass distance, og alle skygger etc på (Regner med at det dropper betraktelig inni skogen, pga skygger av planter og gress). (er noen innstillinger på middels også).

P4 3.2ghz, 6800GT, 1gb minne.

post-33223-1143026909_thumb.jpg

Endret av rulleguru
Skrevet (endret)

Da har fyren lagt ut noen flere bilder. Igjen, ser begge bra ut :D Tipper jeg vil gå for bloom + aa, for å få jevne kanter.

Med HDR:

post-7927-1143027406_thumb.jpg

BLOOM + AA:

post-7927-1143027427_thumb.jpg

Endret av asad
Skrevet (endret)
Har laget min egen sammenligning:

5792487[/snapback]

Mange takk. :)

Synest HDR såg klart best ut her. Fargane med Bloom såg til samanlikning ganske tamme ut. Med HDR var spesielt graset og fjella i bakgrunnen mykje finare å sjå på.

Har du forresten på AA på det Bloom-biletet? Valet er vel slik eg har forstått det mellom AA+Bloom og HDR.

Kay

5792517[/snapback]

Enig der. Hdr bildet så best ut der. Fargene var litt tamma som du sa, på bloom bildet.

Endret av asad
Skrevet (endret)
Da har fyren lagt ut noen flere bilder. Igjen, ser begge bra ut :D Tipper jeg vil gå for bloom + aa, for å få jevne kanter.

Med HDR:

post-7927-1143027406_thumb.jpg

BLOOM + AA:

post-7927-1143027427_thumb.jpg

5792596[/snapback]

Jeg hadde valgt HDR

Endret av avanore

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...