Gå til innhold

TES: KJØP oblivion! Ikke last ned

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare legge ut denne tråden.

Når spill så bra som Oblivion lages, så fortjener skaperene så mye penger som mulig! Jeg vet at halvparten her på forummet kommer til å laste det ned isteden for å kjøpe. Jeg har lastet ned mange spill selv, men når spill som Oblivion kommer så er det et MUST å kjøpe. Så kjøp Oblivion. Jo mere de tjener jo bedre blir spillene i fremtiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, helt enig der! Det kommer nok til å bli lagt ut på nettet til uka.. så da blir det bare å motstå fristelsen! Bare tenk på hvor mye bedre det blir å kjenne lukta av det nyåpna coveret, og installere det. Garantert verdt ventinga! :D

Skrevet

Jeg har forhåndsbestilt Collectors Edition, men jeg klarer ikke å vente helt til fredag når jeg vet jeg kan laste det ned på tirsdag.

Men jeg gjør det med god samvittighet siden jeg har betalt for spillet, og får det noen dager senere. :)

Skrevet

Har ikke spilt noen av de tidligere spillene, men Oblivion har overbevist meg via interviews etc slik at jeg har forhåndsbestilt Oblivion collectors edition :)

Dette er forøverig det første spillet jeg kjøper på flere måneder, har kommet ut alt for mye søppel i det siste :)

Skrevet
Hvordan kan du være så sikker på at spillet er så bra som du sier?

5771144[/snapback]

Må bare si, jeg har spilt samtlige spill i elder scrolls serien (tror jeg), stort fan, å, dette spillet her, kommer ikke , det kan rett og slett ikke skuffe....å jeg tror ikke det gjør det heller :)

Skrevet

Kommer til å laste ned fordi maskinen min er så pass dårlig jeg er redd jeg kanskje ikkje kan kjøre spillet hakkefritt uansett. Hadde jeg hatt en moderne og veldig bra maskin, hadde jeg alikavel lastet ned, fordi jeg har lite penger. hadde jeg hatt jobb og tipp topp maskin, hadde jeg vel kanskje kjøpt det:p

Skrevet

Har allerede bestilt Collectors' Edition. :D

Dette er forøverig det første spillet jeg kjøper på flere måneder, har kommet ut alt for mye søppel i det siste :)

5771111[/snapback]

Word.

Sitter med et ubrukt Elder scrolls III,er det noen vits for

en innbarka fps spiller å begynne på,og eventuelt Oblivion.

5771230[/snapback]

Morrowind blir kanskje litt stress, men jeg ville satset på Oblivion.

Kommer til å laste ned fordi maskinen min er så pass dårlig jeg er redd jeg kanskje ikkje kan kjøre spillet hakkefritt uansett. Hadde jeg hatt en moderne og veldig bra maskin, hadde jeg alikavel lastet ned, fordi jeg har lite penger. hadde jeg hatt jobb og tipp topp maskin, hadde jeg vel kanskje kjøpt det:p

5771364[/snapback]

"Alle" har vel 350 kr til et spill...? Hvis ikke har du det om en måned uansett. Jeg mener at mangel på penger ikke er en unnskyldning for å laste ned spill, i hvert fall ikke så gode spill. Jeg hadde heller tatt opp lån. :p

Skrevet
Jeg kommer til å laste det ned. Men jeg har også bestillt det. Jeg greier ikke å vente stort lengre:P

5771028[/snapback]

Samme hos meg. Jeg har forhåndsbestilt Coll.Ed. men skal nok også laste ned det om det kommer på nett før jeg får det.

Skal ikke gi det bort tho. Er alt for egoistisk til å dele gode spill. :D

Skrevet (endret)

Har allerede forhåndsbestillt for lenge siden. Håper jeg ikke blir "straffet" for min lojalitet og lovlydighet med å få min kopi etter den har havnet i butikkene. Det har hendt før ved forhåndsbestilling. :hrm:

Endret av atleau
Skrevet

Laster nok ned jeg. Ikke i mangel av penger, men heller mangelen på vilje til å bruke de. Spesielt på noe som fabrikantene uansett kommer til å bli filthy rich på. Hvis jeg får tilgang til det tidlig gjennom bekjente som jobber et sted der de får slikt så kan de hende jeg kjøper.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...