Gå til innhold

Er dette normalt?


Anbefalte innlegg

Testa noe her istad. Åpna Windows Task Manager og ett vindu med Internet Explorer. Mens jeg kikket på Task Manager og CPU bruk, så steg den til 100% når jeg dro Explorer vinduet fort over hele skjermen! Jeg kan ikke skjønne at noe slikt kan sluke 100% av prosessoren min. Særlig med tanke på at jeg kjører min P4 på 3000 Mhz...

 

Kan det være dårlig 2D ytelse med skjermkort drivere? Eller at Windows XP bare er slik?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det merkelige er at hvis jeg drar explorer fram og tilbake så får jeg ikke gjort noe annet.. jævelig rart, som om jeg bare har en mus.. noen som vet hvordan jeg fikser problemet? skulle gjerne sitte i photoshop mens jeg dro explorer fram og tilbake over skjermen :smile: Noen som vet hvordan man kobler to mus til samme maskin? :wink: ville blitt skikkelig multitasking! *kikke i taket*

Lenke til kommentar

Funny funny boys...

 

Grunnen til at jeg testa dette var forde jeg skulle resize ett Explorer vindu og så at det lagget. Da kom jeg på 'ideen' om å bruke Task Manager. Og DA fant jeg ut at den bruker så mye prosessor kraft.

 

Men som jeg sa, det kan være skjermkort drivere. Eller at det skal faktisk være slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...