Gå til innhold

Erfaringer med Inspiron 6400


AMDXP

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som har dårlig erfaring med temperaturen på maskinen? Den holder jo konstant >55 celsius, ofte på rundt 60-70. -dette på tross av at jeg holder vifta på det laveste nivået med I8kfanGUI.

Jeg har ikke sett på temperaturen (hvordan gjør jeg det?), men synes i alle fall vifta mi kjører ofte, og det ER varmt bak og under maskina stort sett hele tiden, selv om den ikke gjør stort og står låst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan kan jeg koble denne PC-en til tv? ettersom jeg har skjønt det er to måter? S video og vga(er ikke sikker hva den heter, den blå på baksiden). Hvilken er isåfall best av disse to? Har ikk kjøpt tv enda men regner med at det blir en w2000 eller w3000 fra sony, begge har pc inngang står det... Hvor mye koster en sånn kabel jeg trenger? Har ikke prøvd det her før:)

Lenke til kommentar

Lurer på og kjøpe en brukt 9400, den jeg har sett på er ca 6 mnd gammel og kommer orginalt med vista noe jeg ikke vil ha.

 

Jeg lurte på om det er noen problemer med og installere XP på denne?

 

Har sett litt på spesifikasjonene og der står det bla. :

 

 

 

Fixed Internal 8X DVD+/-RW Drive including software, for Vista only 1

 

Vil det si at den fungerer bare med vista eller?

Lenke til kommentar

Har 6400 selv, C2D T5600, 2GB minne, integrert grafikk og 1680x1050 skjerm. batteritiden er også veldig bra, har 9cell og da varer d en ca 4-5timer.

 

Men kunne tenkt meg noe nytt og bedre, cpu-messig og grafikk-messig. hva ville dere valgt? er veldig fornøyd med min dell så kunne tenkt meg noen lignende.

Lenke til kommentar
Min ligger for øyeblikket på 40grader og nå står den oppi en seng så viftene ikke får masse luft. Viftene er på low.

Min holder og rundt 40 C med vifta på lavt nivå. Hvor varmt kan det egentlig være før man burde bli bekymret? Er det ok å bruke Meeting-profilen I8fanGUI der vifta ikke skrur seg på før 60 C eller er det ugunstlig å la maskina bli så varm?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har nå formatert PC-en og da møtte jeg et lite problem da jeg installerte driverene til grafikkortet igjen...Brukte cden som jeg fikk med dataen og installasjonen gikk greit men da jeg hadde restartet den etter installasjonen klarer den ikke starte Catalyst Control Center... Denne meldingen kommer opp:

CLI.exe - Application Error

The application failed to initialize properly (0xc0000135). Click on OK to terminate the application.

 

Har prøvd og bruke installasjonsfilen på cden jeg fikk med, fra dell sine sider og ATI sine sider men ingen ting funker, er det noen her som kan hjelpe meg? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...