Gå til innhold

Erfaringer med Inspiron 6400


AMDXP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere spørsmål om minne:

 

Jeg vurderer Crucial 2GB, Kingston 2GB eller 2x1024MB Crucial. Fra før av har jeg 2x512MB 533mhz.

 

Er det noen nevneverdig forskjell på de to 2GB-brikkene?

Er dualchannel (2x1024) verdt det med tanke på senere oppgradering(2x2048)?

Skal jeg la en 512MB-brikke stå sammen med en 2GB-brikke (Hvordan blir det når en er 533mhz og den andre er 667mhz?) eller er det bedre å ha 1x2048 alene?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei! Lurer på en liten ting angående min dell inspiron 6400. Laptopskjermen har begynt å bli litt løs. Sitter ikke like bra som den gjorde da jeg kjøpte den. PC-en er et år gammel akkurat. Finnes det noen skruer å stramme, eller er det rett å slett slitasje?

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har hatt datan min i et år ca. nå og har formatert en gang. Før jeg gjorde det var en av grunnene at hver gang jeg satte inn en cd inn i datan henger den seg helt opp og jeg må restarte den. Dette skjer ikke når jeg f.eks putter inn bf2 som er installert og andre spill som er installert men med alt annet, musikk,dvd, brenne CD-er og det er jo VELDIG irriterende når man skal se på film og måtte putte i filmen, vente 2 min til den henger seg opp, restarte også spille av filmen. For da pleier det og gå, etter jeg har restartet. Andre som har dette problemet? Noen måtte å løse det på uten og formatere? Kan det være programmet Daemon tools som gjør det? takk for alle svar!

Lenke til kommentar

Har du nylig installert noe ny programvare?

 

Hvis du nettopp har installert Daemon kan det hende at det har blitt skapt en konflikt mellom det og DVD-drevet.

 

Prøv å avinstaller Daemon og se om problemet går vekk, hvis ikke sender du en mail til Dell og spør om de vet hva som skal gjøres ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...