Gå til innhold

Erfaringer med Inspiron 6400


AMDXP

Anbefalte innlegg

Nei ikke mulig.

7141912[/snapback]

Fikk en link til en side hvor du kansjekke om laptopen er MXM kompitabel.

http://www.mxm-upgrade.com/Table.html

Noen som har hatt oppe sin I6400 og sett?

Eller som på annen måte kan finne ut om den er det?

Data er ikke min sterke side :blush:

7145778[/snapback]

 

Spør du meg så er MXM tull og tøys. Jeg vet hva jeg snakker om, og du kan ikke sette inn skjermkort i 6400 hvis du har integrert. Dette har vært klart helt siden i6400 kom ut. Isåfall må du bytte hovedkort. Du kan egentlig bare slå fra deg tanken om å oppgradere til bedre skjermkort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare si det...........vandt budrunde på qxl:

3 månder gammel

6400 Digital Home N010646

Core Duo T2050

15,4" 1680x1050 Display with True Life

skjerm kort:256mb ati mobility radeon x1400 graphics cards,pci-express x16

tv-out port

1024 MB RAM

100 GB HD

DVD+/-RW

9-cell, 80 Whr battry

firewirelink til å koble kamera å 4 upc porter.er to modem porter.lyd in port å stereo høre telefoner port ut..

1Y Collect and return

total pris 7400 +200 i frakt

Var dette greit, siden den ny vil ligge rett over 10-tusen....så var det med litt ekstra prog +web-cam pinnacle+unlead++ og orginal embalasje+kvit

Lenke til kommentar

Hei, har et lite problem jeg håper noen vet svaret på: Jeg formaterte PCen for deretter å legge inn alle drivere på nytt. Har ikke møtt på noen store problem, men den lydkontrollen som dukker opp når man trykker på volumknappene foran på PCen har av en eller annen grunn forsvunnet. Er det noen måte å få denne tilbake?

Lenke til kommentar

Da var en inspiron på vei hjem til meg :D :D

Er så genialt at man kan egendefinere pc'ne slik som man kan gjøre med dem. Jobber på elkjøp og kunne fått pc'r til innkjøpspris men ingen av de serieproduserte som kan matche dell på ytelse/pris =)

 

Her er hva jeg ente opp med;

PROSESSOR Intel® Core™ 2 Duo Processor T5500 (1.66 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB)

LCD 15.4" Ultra Sharp™ WSXGA TFT skjerm (1680x1050) med TrueLife™- widescreen

MINNE 2048MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x1024)

HARDDISK 120GB (5,400rpm) Hard Drive

OPTISK(E) STASJON(ER) 8X DVD+/-RW drive med software, leser og brenner både CD og DVD

GRAFIKKORT 256MB ATI® MOBILITY™ RADEON® X1400 grafikkort, PCI-Express x16

PRIMÆRBATTERI 9-cell , 80 Whr Li-Ion primary battery

 

Pris 11690,-

 

Må si meg strålende fornøyd og håper pc'n er verdt det :D

Lenke til kommentar

Seriøs test om angående Core 2 Duo vs. Core duo.

 

http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2808

 

Kort oppsummert: 5-15 % bedre ytelse på Core 2 Duo i forhold til Core Duo. Er det verdt prisforskjellen? Ikke med mindre encoding og videoredigering er det du driver med kom jeg til i alle fall...

 

Loko: PC'n din ser rå ut, men hva skjer med 5400 hd? Var det en liten smell? :ohmy:

Lenke til kommentar
Seriøs test om angående Core 2 Duo vs. Core duo.

 

http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2808

 

Kort oppsummert: 5-15 % bedre ytelse på Core 2 Duo i forhold til Core Duo. Er det verdt prisforskjellen? Ikke med mindre encoding og videoredigering er det du driver med kom jeg til i alle fall...

 

Loko: PC'n din ser rå ut, men hva skjer med 5400 hd? Var det en liten smell? :ohmy:

7179240[/snapback]

 

 

Var vel ikke en smell. Ble bare slik :p

Lenke til kommentar

Noen her som har testet både 1280x800 oppløsning og 1680x1050 på denne pc'en? Erfaringer? Hva passer seg best til en 15,4"? :hmm:

 

Kanskje noen har bilder av hvordan skjermbildet ser ut med de forskjellige oppløsningene? (Jeg er redd alt kan bli litt "smått" på skjermen med den høyeste oppløsninga, og skulle gjerne sett med egne øyne...)

 

Og kontrastbelegg eller ikke? Forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...