Gå til innhold

Hvilke gamle spill spiller du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Planescape: Torment

Baldurs Gate

Baldurs Gate: Tales of the Sword Coast

 

Var så heldig å fikk tak i alle de spillene nevnt ovenfor originalt med den gamle store boksen og alt, sammen med Baldurs Gate 2 Collectors Edition og Baldurs Gate 2: Throne of Bhaal fra eBay!

Lenke til kommentar
Jeg spillte nylig fallout 1 og 2 for første gang. ;D

Er planlagt Fallout MMO nå så da tenkte jeg det var på tide. :)

7644320[/snapback]

 

Fyren som har lyst å lage Fallout MMO'n er en dott, men bra smak i RPG'er har du. Spilte selv Fallout 2 i ferien, Fallout 1 fikk jeg streng beskjed om at ikke var støttet i XP når jeg skulle installere. Så nå blir det Fallout: BOS.

Lenke til kommentar

Hmm...i seinare tid har eg spelt ein del av dei gamle Black Isle-/Bioware-RPGane. Runda Icewind Dale 2 for ikkje so lenge sidan, og starta på Baldur's Gate. Ypperleg for å kverke dødtid når eg er ute og reiser i jobb-samanheng. Ellers spelte eg heilt nyleg (i romjula) Super Mario Bros 1 og 3. Dei er like bra i dag som dei var når dei kom. Kanskje endå betre, til og med. :)

 

Kay

Lenke til kommentar

Hmm, ja her er det mange.. Snurra faktisk igang den gode gamle Amiga 500'ern i jula og fikk da et herlig gjensyn med endel legendariske spill...

I det siste har jeg spilt: (Ikke alle på amigaen da vel og merke)

 

- Monkey Island 1&2 (Legendariske spill)

- Indiana Jones and the Fate of Atalntis (Har brukt så ufattelig mange timer på dette fantastiske spillet oppgjennom årene)

- Indiana Jones and the Last Crusade(ikke like bra som atlantis, men men)

- Loom

- Zak McCracken

- Kings Quest, Police Quest, Space Quest seriene til Sierra (Herlige spill)

 

- Beneath a Steel Sky (Amiga spill på hele 15 disketter, huff. Men utrolig bra.. Noen som husker dette/har spilt dette?)

 

- Great Giana Sisters, Super Frog og Turrican ble også spilt endel :)

 

- Syndicate (Har jeg faktisk spilt mye i det siste... Var favoritt spillet i mange år)

 

- Cannon Fodder 1 & 2 (Noen som husker disse? Utrolig stor underholdningsverdi !)

 

Og siste spillet jeg spilte ikvell var The Lost Patrol på amigaen... flott krigsspill :)

Lenke til kommentar

De siste ukene har det gått mye i Wizardry 8. Et utrolig bra rollespill med en veldig bra miks av primitive våpen og teknologi. Selvfølgelig et godt utvalg av sverd, buer, ammunisjon og bekledning fra topp til tå, og tekniske innretninger som datamaskiner, teleportaler, romskip og noen moderne våpen. Dessuten er utvalget av fiendtlige dyr i alle slag særdeles stort. Det er steder man ikke går før man når litt opp i level.

Interessante oppdrag også, og magien er godt tilpasset med mange gode spells.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...