Gå til innhold

TES: Anmeldelser av Oblivion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor så oppsatt på å spille sammen med andre? Jeg for min del nyter gjerne en bra film eller en bok aleine, samme med et godt spill. Singleplayer spill har fordelen av å kunne levere en bra story, og beste av alt, den har faktisk en slutt. Som alle bra stories bør ha.

5785912[/snapback]

 

Word

 

I tillegg føler man seg også unik i singleplayer, det er ingen som ser ut som deg eller gjør det samme som deg. I motsetning til f.eks WoW hvor det er flere tusen karakterer som ser like ut, har det samme utstyret og alle gjør det samme. Enda et pluss med singleplayer er at man slipper all klagingen fra alle fjortisene som spiller.

Lenke til kommentar
Buy this game immediately, and if you don't have an Xbox 360, buy an Xbox 360 just to play this game.

 

That's it. No fancy words. No stupid paragraph about how Oblivion came to be. I did write a lengthy review, but don't bother reading it. Furthermore, don't read IGN, Gamespot, 1up, or Gamespy's reviews either. It's all going to be the same exact shit, except I'd wager that it's going to take you much longer to wade through all of their unnecessary crap. Besides, the longer you read about Oblivion, the less you're actually playing Oblivion.

 

Link: Gamedaily

 

Hø. Låter jo lovende ut.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Buy this game immediately, and if you don't have an Xbox 360, buy an Xbox 360 just to play this game.

 

That's it. No fancy words. No stupid paragraph about how Oblivion came to be. I did write a lengthy review, but don't bother reading it. Furthermore, don't read IGN, Gamespot, 1up, or Gamespy's reviews either. It's all going to be the same exact shit, except I'd wager that it's going to take you much longer to wade through all of their unnecessary crap. Besides, the longer you read about Oblivion, the less you're actually playing Oblivion.

 

Link: Gamedaily

 

Hø. Låter jo lovende ut.

 

Dr Peedee

5793103[/snapback]

 

Satan så digg! :w00t: Trodde det ikke skulle være mulig å klatre til tops på fjellene man ser i bakgrunnen!! :thumbup: Satan det må være svææært! :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

T.E.S IV: Oblivion er rett og slett helt totalt latterlig fantastisk. Makan til frihet i en så enorm verden innpakket i så mye øyesukkertøy skal du lete lenge etter. Nyter hvert sekund her, rett og slett G_enialt. PS: Gates of Oblivion er sannelig en opplevelse.

Lenke til kommentar

Dæsken. En ting må jeg bare si... Første gangen jeg har spilt et data-rollespill som er SKUMMELT. :) Å snike seg rundt i en mørk mørk hule, med sansene på helspenn.. "nå er det lenge siden sist jeg så noen monster gitt, hmmm..."

 

.. sammen med mørk stue og 5.1 surround. Helt vanvittig intenst! :D

Lenke til kommentar
Dæsken. En ting må jeg bare si... Første gangen jeg har spilt et data-rollespill som er SKUMMELT. :) Å snike seg rundt i en mørk mørk hule, med sansene på helspenn.. "nå er det lenge siden sist jeg så noen monster gitt, hmmm..."

 

.. sammen med mørk stue og 5.1 surround. Helt vanvittig intenst! :D

5807920[/snapback]

 

Jeg er overasket over stealt mulighetene jeg, der t er jo GENIALT! :love:

 

+sneak attack bonus :innocent:

Lenke til kommentar
Dæsken. En ting må jeg bare si... Første gangen jeg har spilt et data-rollespill som er SKUMMELT. :) Å snike seg rundt i en mørk mørk hule, med sansene på helspenn.. "nå er det lenge siden sist jeg så noen monster gitt, hmmm..."

 

.. sammen med mørk stue og 5.1 surround. Helt vanvittig intenst! :D

5807920[/snapback]

 

Jeg er overasket over stealt mulighetene jeg, der t er jo GENIALT! :love:

 

+sneak attack bonus :innocent:

5807933[/snapback]

 

Jeg er gammel Thief-fan, så jeg er helt i himmelen når det gjelder stealth-biten og den tilhørende tette stemningen. Eneste pittelille problemet er at jeg kjører en ren magiker-karakter, som ikke er spesielt FLINK til å snike. :roll:

 

<snikesnikesnike> *CRUNCH*

 

"RAAAAARGH!"

 

Håper jeg snart klarer å gjøre meg usynlig på magisk vis. :p

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

har faktisk lengtet etter et slikt spill, hvor du kan freeroame som du vil og gå rundt i naturen og bare nyte synet... har ekstremt lyst til å kjøpe meg en grei stasjonær pc for å få spilt dette med bedre grafikk, det fortjener det synes jeg :p selv om det ser forsåvidt veldig greit ut nå og, kjører det i 1024x768 medium \ low.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...