Elendil Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Den kan lastes ned http://bf2bb.tv2.no/bf2_patch_121_incremental.exe Har dog ikkje testa enda.
_MrMilo_ Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 (endret) Pokker, du slo meg. Kanskje påpeke at den fortsatt ikke er offisiell, så sarte sjeler kan vente til i morgen. Her er et iallefall et utdrag av readme-fila: ================================================================================ Battlefield 2™: V1.21 ReadMe File February 28, 2006 ================================================================================ ================================================================================ Patch v1.21 ================================================================================ BUG FIXES - Fixed the Hmmwv with TOW crash on Battlefield 2: Special Forces maps - Fixed the Battle Recorder crash - Fixed the screen capture - Fixed the issue with Pixel Shader 1.4 video cards - Fixed the issue that caused heat seeking missiles to stick to oil towers - Fixed the issue that caused heat seaking missiles to ziz-zag - Reduced the maximum number of claymores that can be dropped to 2 - Fixed the Server Browser filter to enable search by map name - Fixed the error in Client - Server communication causing sound, animation and other sync issues. Endret 9. mars 2006 av _MrMilo_
Elendil Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Skrevet 9. mars 2006 (endret) Testa raskt og filteret i serverlista er fiksa, det andre og sikkert. Endret 9. mars 2006 av Elendil
ExEsLayer Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 (endret) Får vel laste ned og prøve en liten runde =) EDIT: Filters virker vertfal igjen Merket ikke noe stor forskjell ellers Endret 9. mars 2006 av ExEsLayer
Jonulf Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 (endret) Rask test viser at jeg fremdeles får CTD når jeg starter battlerecorder. Skulle trodd de hadde greid å fikse det, men det er mulig at det bare er dataen min som ikke takler det. Faktisk detter jeg ut uten forvarsel det sekundet jeg kommer inn på banen.(battlerecorder) Endret 9. mars 2006 av Jonulf
MrLee Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 fikse AT rakett går gjennom kjøretøy kanskje? og revive bug for medics? IMHO er det den største buggen... ødelegger totalt for AT kittets effektivitet på tankmaps og medic revive...selv om det er fint å slippe noldus revives en gang i blandt er det rimelig irriterende at det ikke funker når det skal..
Geita Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 fikse AT rakett går gjennom kjøretøy kanskje? og revive bug for medics? IMHO er det den største buggen... ødelegger totalt for AT kittets effektivitet på tankmaps og medic revive...selv om det er fint å slippe noldus revives en gang i blandt er det rimelig irriterende at det ikke funker når det skal.. 5729746[/snapback] - Fixed the error in Client - Server communication causing sound, animation and other sync issues. Det kommer under der
DurinVIII Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Betyr dette at vi igjen kan høre om noen fyrer av en PKM 20 cm fra øret ditt? Salut.
Geita Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Betyr dette at vi igjen kan høre om noen fyrer av en PKM 20 cm fra øret ditt? Salut. 5729826[/snapback] Aye. Har spilt "en stund" nå. Ingen lydbugopplevelser å rapportere
w00tson Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Patchen funker bra. Ser ut som AA er fikset, ikke sett rare moves fra AA enda.
TST Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Nå er patchen offisielt ute. Fint om videre diskusjon kan tas her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=548825
Anbefalte innlegg