Kimelimm Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 hva skjer når du har ^^runna^^ GUN? blir det free roam? eller er det bare credits og rett på begynnelsen? takker for svar!
Kimelimm Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Skrevet 9. mars 2006 Free Roam ja. 5727546[/snapback] kan du PLZ si hvor jeg finner en complete save? jeg har formatert pcen og er på det oppdraget etter den brua de indianerne er, og jeg gidder ikke og tulle så mye igjen, kan du si hvor jeg finner en slik save? så det er free roam? PLZ
key Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Free Roam ja. 5727546[/snapback] kan du PLZ si hvor jeg finner en complete save? jeg har formatert pcen og er på det oppdraget etter den brua de indianerne er, og jeg gidder ikke og tulle så mye igjen, kan du si hvor jeg finner en slik save? så det er free roam? PLZ 5727628[/snapback] Du er jo helt i begynnelsen av spillet, hvorfor vil du ha en complete save? Ødelegger jo litt av spillet...
Kimelimm Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Skrevet 9. mars 2006 jeg har baer lyst på det:( kan ikke noen hjelpe meg da?
Luchy Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 spillet er en genial som er utført helt ræva. etter du greier spillet er det ikke noe mening for å spille det spør du meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå