Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror faktisk at Fredrikstad kan komme til å overraske stort i år! Det de har prestert i vinter, har imponert meg kraftig! :) Gleder meg til serieåpningen på Stadion hvor vi tar i mot Brann! Nærmer seg med stormskritt!

5762462[/snapback]

 

Og dette hjelper kanskje på motivasjonen :)

5764106[/snapback]

 

fredrikstad gamle mekaniske verksted? søtt;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tja, det er vel på tide å få liv i denne igjen. I morgen braker det løs og RBK-nervene mine begynner å melde seg. Det blir en knalltøff kamp på Åråsen hvor små marginer kommer til å avgjøre hvordan kampen ender og hvordan sesongen vil utarte seg. Jeg har tro på i hvert fall uavgjort, men en seier ville ha vært utrolig deilig! Krysser fingrene for en god seriepremiere... :cool:

Lenke til kommentar
jeg gleder meg også til morgendagen.. har bilett til åråsen i morra.. skal stå med kjernen (RBKs supportergjeng);) flere her som kommer?

oppvarmingskebab på minutten først;)

5890366[/snapback]

jaja, sånn kan det jo gå. Synd det ikke kommer til å gå så bra med dere da:/ jaja

 

 

Håper ikke RBK vinner i år, lsk hadde fortjent det. De har kjempa lenge for det, og de fleste vil jo at ikke RBK skal vinne, men tror denne kampen blir viktig. Får se i morra :D Gleder meg!

Lenke til kommentar

Men kvifor i svarte granskauen er fotballekstra på TV2 spelt inn i 2.35:1 i staden for 1:1:85? Så vidt eg hugsar er ikkje alltid 16:9-format det samme. På filmar kan det ofte være 16:9-format med 2:35:1 vilket er det samme formatet som på kino og vil resultere i strekar oppe og nede, mens nokre er i 1:1:85 og vil bruke heile TV-skjermen.

 

Har ein 32" CRT TV, men likevel blir det smått og irriterande. Er det ein veldig god grunn til dette? Før gjekk programmet over heile skjermen.

Lenke til kommentar

jeg stod også med kjernen;) ble bra stemning etterhvert.. synd med rbks dårlige forsvarsspill i begynnelsen av kampen.. jeg og vennegjengen heiet fram espen johnsen etter 3-1.. og yssouf da.. :D

 

edit:

jeg er på tippelaget.. tippeliga og 1.divisjon.. hvordan fungerer det skal man tippe hvordan tabellen vil se ut etter hver enkelt runde eller ved sesongslutt?

Endret av lathorv
Lenke til kommentar
jeg er på tippelaget.. tippeliga og 1.divisjon.. hvordan fungerer det skal man tippe hvordan tabellen vil se ut etter hver enkelt runde eller ved sesongslutt?

 

Man tipper hvordan man tror det vil se ut etter sesongen er ferdig. Man vil hele tida kunne se hvordan man ligger an i forhold til alle andre brukere (ikke bare i tippelaget).

 

Da er det bare snakk om få timer før mitt kjære Brann skal banke bøndene fra Fredrikstad.

 

Dream on, baby :tease:

Lenke til kommentar

Du får bare foreløpige poeng som ikke teller, det er bare den endelige poengsummen som teller.

 

 

 

Her ser du åssen jeg ligger ann i Premier League :innocent: Sånn er det gjennom hele serien, helt til det til slutt blir kåret en vinner av hele greiene (er vel noen premier der, uten at jeg vet helt hva det er).

Lenke til kommentar

Hva synes dere om tippeligasendingen til TV2?

 

Jeg synes at den er helt patetisk dårlig. Se på "fotballekspertene" snakke om det de "kan" best. Får ikke se et klipp av kampene engang. Jeg vet det har med rettigheter å gjøre, men de sa jo at dette er den største satsingen TV2 har gjort på fotball?

 

Jeg er vertfall ikke interessert i å høre på tørrprat hver søndag. Greit at vi får med oss hva som skjer, men det må være grenser vil jeg si.

 

Det som er genialt er at de viser en kamp etter den sendingen da, det er det som redder kvelden min =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...