Gå til innhold

Billig 9800pro på komplett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det koster ikke 1k, det koster 895kr. Bedre i dx8 enn 6600GT, for de som spiller den type spill.

5723994[/snapback]

 

Det jeg har sett av benchmarks så gruser 6600GT 9800Pro, men kan ikke huske om det kun var DX9 titler som ble benchmarket. Har du en link? Tror jeg generelt sett ville puttet inn en hundrings eller 2 til for å få et 6600GT kort.

Lenke til kommentar
Det koster ikke 1k, det koster 895kr. Bedre i dx8 enn 6600GT, for de som spiller den type spill.

5723994[/snapback]

 

Om jeg skulle ha kjøpt et slikt kort, så tror jeg at jeg ville ha kjøpte et nytt et hos Netshop.no for 100-lappen mere.

 

Uansett, da jeg så tittelen på emnet så jeg for meg et 9800PRO til 400-500 kroner. Det ville ha vært billig :!:

Lenke til kommentar

Reell ytelsesforskjell i spill er minimal, diverse benchmarks så er 6600GT bedre... Har hatt begge, og var egentlig litt skuffet over begge.. Hypen over å kjøpe nytt skjermkort er som regel større en ytelsen.

Jeg mener hele kjøret med disse skjermkortene bare er tull, produsentene skulle heller blitt tvunget til å optimalisere spillene bedre.

 

575,- virker som en grei pris, og ville absolutt gått for det om du da ikke planlegger å kjøre de nyeste spillene med full AA og AF, men da er begge kortene uaktuell...

Som sagt, minimal forskjell, og når prisen er dobbel for 6600GT så er det ikke tvil..

Lenke til kommentar
Reell ytelsesforskjell i spill er minimal, diverse benchmarks så er 6600GT bedre... Har hatt begge, og var egentlig litt skuffet over begge.. Hypen over å kjøpe nytt skjermkort er som regel større en ytelsen.

Jeg mener hele kjøret med disse skjermkortene bare er tull, produsentene skulle heller blitt tvunget til å optimalisere spillene bedre.

 

575,- virker som en grei pris, og ville absolutt gått for det om du da ikke planlegger å kjøre de nyeste spillene med full AA og AF, men da er begge kortene uaktuell... 

Som sagt, minimal forskjell, og når prisen er dobbel for 6600GT så er det ikke tvil..

5725040[/snapback]

9800pro, kan ikke kjøre på med særlig høy grafikk. 6600GT er veldig mye bedre, og er verdt sikkert dobbelt så mye.

I nyere spill vil du ikke kunne skru på AA eller AF med noen av kortene.

Og på mange spill ikke på full rgafikk engang.

Da trenger du MYE mer kraft, og opp i flere tusen

:p

Lenke til kommentar

6600GT er ikke veldig mye bedre, og jeg som har 9800 pro syns det ikke er verd kronene og oppgradere til det kortet. Jeg spiller ikke så mye lenger, men tar en runde i BF 2 en gang i bland og kjører alt på medium uten problemer. Personlig så syns jeg heller det er bedre og spare noen kroner til, og invistere i et kort som er litt bedre for da å ha det lenger. Vis jeg oppgraderer så blir det vell 7800 gs siden jeg har agp og gidder ikke oppgradere hovedkortet enda, kommer nok til å gjøre det til neste sommer.

Lenke til kommentar
Vel, forskjellen mellom 9800Pro og 6600GT er vel ca 25% da, men synes det er en fin pris til ett gammelt kort (selv om jeg har _gitt_ bort mitt gamle 9800PRO). Fint å bruke i stuepc'er osv.

5725125[/snapback]

Ikke etter det jeg har erfart!

Prøv å spill litt Quake4/BF2 med 9800pro, der kan du sette en god del høyere grafikk på 6600GT kortet uten lagg. Husk at du må ha 1,5gb, for å spille BF2, og utnytte 6600GT fullt ut.

Lenke til kommentar

575,- virker som en grei pris, og ville absolutt gått for det om du da ikke planlegger å kjøre de nyeste spillene med full AA og AF, men da er begge kortene uaktuell... 

Som sagt, minimal forskjell, og når prisen er dobbel for 6600GT så er det ikke tvil..

5725040[/snapback]

 

Har Komplett.no endret prisen på skjermkortet nå eller? Mener bestemt at jeg så en helt annen pris da jeg var inne på linken.

Lenke til kommentar

575,- virker som en grei pris, og ville absolutt gått for det om du da ikke planlegger å kjøre de nyeste spillene med full AA og AF, men da er begge kortene uaktuell... 

Som sagt, minimal forskjell, og når prisen er dobbel for 6600GT så er det ikke tvil..

5725040[/snapback]

 

Har Komplett.no endret prisen på skjermkortet nå eller? Mener bestemt at jeg så en helt annen pris da jeg var inne på linken.

5725391[/snapback]

 

Var 895 elno når jeg så!

Lenke til kommentar
Vel, forskjellen mellom 9800Pro og 6600GT er vel ca 25% da, men synes det er en fin pris til ett gammelt kort (selv om jeg har _gitt_ bort mitt gamle 9800PRO). Fint å bruke i stuepc'er osv.

5725125[/snapback]

Ikke etter det jeg har erfart!

Prøv å spill litt Quake4/BF2 med 9800pro, der kan du sette en god del høyere grafikk på 6600GT kortet uten lagg. Husk at du må ha 1,5gb, for å spille BF2, og utnytte 6600GT fullt ut.

5725166[/snapback]

 

:ohmy: *Føle seg spesiell* Jeg kjørte nå iallefall BF2 på maxet grafikk med bare én GB RAM og jeg da...

Lenke til kommentar
Vel, forskjellen mellom 9800Pro og 6600GT er vel ca 25% da, men synes det er en fin pris til ett gammelt kort (selv om jeg har _gitt_ bort mitt gamle 9800PRO). Fint å bruke i stuepc'er osv.

5725125[/snapback]

Ikke etter det jeg har erfart!

Prøv å spill litt Quake4/BF2 med 9800pro, der kan du sette en god del høyere grafikk på 6600GT kortet uten lagg. Husk at du må ha 1,5gb, for å spille BF2, og utnytte 6600GT fullt ut.

5725166[/snapback]

 

:ohmy: *Føle seg spesiell* Jeg kjørte nå iallefall BF2 på maxet grafikk med bare én GB RAM og jeg da...

5725708[/snapback]

Funker dårlig.

Massiv lagg i starten, og mange stopp i spillet ofte.

 

Og hvilken AF/AA/oppløsning kjørte du i.

Egentlig ikke et diskusjonstema, da jeg har tatt dette opp alt for mange ganger før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...