Gå til innhold

Min. hardwarespeccs for HLTV


Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på hva som er minimum speccs for å kunne kjøre en HLTV-proxy. Jeg får til å kjøre HLTV på min 2.8GHz uten problemer, men lurte på om jeg kunne kjøre HLTV på en 233MHz med 64MB ram med recording. Jeg vet det er lite, men kanskje det ikke krever like mye som cs?

 

Og jeg vet også at jeg kan få gratis hltv fra bl.a. Catch-Gamer og HLTV.org.

 

edit: eller om jeg evt kan kjøre det laggfritt på min egen pc mens jeg spiller (1GB ram)

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det krever nok mere linje enn hardware, satt opp en hltv på pcn min en gang, men hadde altfor dårlig linje så jeg kunne ikke ha mere enn 2\3 folk som så på ( satt å spilte selv dog ) men specs ser fine ut :thumbup: Post litt info om linje :)

edit: smiley :cool:

Endret av Vocious
Lenke til kommentar

Hvis du kun skal ha HLTV til recording så funker nok det fint.

Bare husk å få med deg den mest nødvendige kommandoen slik at du slipper whine fra motspillere ;)

 

* maxclients 0

 

Når du har skrevet inn denne kommandoen blir det ikke mulig å connecte til HLTV'en og dermed ikke mulighet for å "ghoste".

 

HLTV kan kjøres slik:

 

Høyere klikk på Steam ikonet nede til høyere, og velg Games. Så laster du ned Dedicated Server og starter en CS server ( trenger ikke ha noen spesielle settings ). Når den er startet kan du lukke den og dermed vil du ha en mappe ved navn "Dedicated Server" ved siden av Counter-Strike i Steam mappa. I mappen ligger HLTV.exe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...