DP Rusher Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Skal jobbe fra 15.00-22.00 den fredagen spillet kommer, og på jobb igjen kl 09.00-21.00 om lørdagen. Tror likevel jeg kommer til å sitte oppe hele natten for å spille. Å skulke jobben er ikke aktuelt for min del ihvertfall, men jeg har en viss forståelse for de som gjør det akkurat på en sådan dag. Ikke hver dag et Elderscrolls spill slippes.
MiSP Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 (endret) Jeg kommer ikke til å skulke for å spille dette nei, jeg får nok ikke tid til å spille før til sommerferien... (Skal muligens på hytten i påsken.) Hardt å være student... Endret 9. mars 2006 av MiSP
Roug Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Er arbeidsledig! Begynner å bli lei.. men blir bra når spille kommer da
Istapp Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Er arbeidsledig! Begynner å bli lei.. men blir bra når spille kommer da 5728990[/snapback] Samme her. Jeg blir sikkert nødt å begrense spilletimene kraftig skal jeg komme noen vei. Ble helt oppslukt i Morrowind for et par år siden, kan fort gå samme veien. Spesielt med mye tid "til overs".
Drizt Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Skal jobbe som en galeislave frem til den 20, og bare nyte spillet noen dager før påskeferien og snøen kaller
Toset Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Glad eg er høyskolestudent, i snitt 1 forelesninger per dag Om spillet er så bra som eg håper, blir det masse spilling
stekri88 Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Spillet kommer jo på en fredag, så det blir vel lit av en helg for mange... Og hvis man spiller HELE helgen trenger man nok en mandag så man får spist og gått på do hehe.
Archangel Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Blir ikke noe skulking på meg. Er student men har bestilt det hjem til foreldrene mine så det blir nok slutten av juni jeg tar fatt på spillet.
[^..^]Christian Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 (endret) Student, dame og jobb = ingen tid, ingen penger og er utkjørt...... Har veldig lyst da, men....... Skulle hatt 30 timers døgn eller noe sånt.... Edit: hvorfor følger jeg egentlig denne standardformelen ? Endret 10. mars 2006 av [^..^]Christian
Rewws Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Student, dame og jobb = ingen tid, ingen penger og er utkjørt...... Har veldig lyst da, men....... Skulle hatt 30 timers døgn eller noe sånt.... Edit: hvorfor følger jeg egentlig denne standardformelen ? 5732636[/snapback] Jeg har også jobb og masse annet og kone som tar bort all tiden min... pluss at jeg har litt for dårlig maskin....men jeg spiller morrowind hver dag og digger bethesda og tsp så jeg håper på et mirakel for og få råd til maskin...og at jeg får noen fridager på jobb så jeg kan unne meg noen timer for meg selv foran PC'n....er på jobb atm men men
Blue--Sky Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Oblivion kommer ut på en fredag hvis jeg husker riktig, så blir det forhåpentilgvis avpasering hele den påfølgende uken Blir 2 laannge uker nå, med 12timers dager
Qverner Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Jeg er så heldig at lærerne på skolen skal til utlandet den dagen. Og vi får fri pga "Planleggingsdag". Så da blir det å stå opp tidlig og rett i butikken og kjøpe spillet. Påfølgende uke kan bli søvnig
thomanil Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Heldigvis lanseres det på en fredag. Jeg håper bare cdon sender ut tidlig så de av oss som venter på posten også får det før helga.
Cortinarius rubellus Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Jeg kommer ihvertfall IKKE til å sykemelde meg. Den dagen jeg vil sykemelde meg for å sitte hjemme å spille, da selger jeg hele xbox'en. Oblivion må være ett av de mest etterlengtede spillene i år. For ikke å si overhypet til de grader. Hva om det flopper?? Ta f.eks PDZ, alle gledet seg som bare pokker, skulle bli årets spill etz etz. Ut kom ett middelmådig spill som egentlig ikke var spesielt bra. Nei, venter og ser hva folket sier om Oblivion før jeg eventuelt går til innkjøp.. 5719103[/snapback] Overhypa? og du har spilt serien her før hører jeg? NEI..hører jeg tilbake. Dette er vel en av de , hvis ikke den mest geniale serien som har vært på markedet leeenge. Og det kommer aldri til å bli en flopp. Da kommer jeg til å floppe meg selv :!:
TheOats Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Jeg kommer ihvertfall IKKE til å sykemelde meg. Den dagen jeg vil sykemelde meg for å sitte hjemme å spille, da selger jeg hele xbox'en. Oblivion må være ett av de mest etterlengtede spillene i år. For ikke å si overhypet til de grader. Hva om det flopper?? Ta f.eks PDZ, alle gledet seg som bare pokker, skulle bli årets spill etz etz. Ut kom ett middelmådig spill som egentlig ikke var spesielt bra. Nei, venter og ser hva folket sier om Oblivion før jeg eventuelt går til innkjøp.. 5719103[/snapback] Overhypa? og du har spilt serien her før hører jeg? NEI..hører jeg tilbake. Dette er vel en av de , hvis ikke den mest geniale serien som har vært på markedet leeenge. Og det kommer aldri til å bli en flopp. Da kommer jeg til å floppe meg selv :!: 5755704[/snapback] At det GARANTERT ikke blir en flopp se vel å ta litt hardt i, men den som sier at det spillet er overhypa har jo veldig lite grunnlag for å si det siden han ikke har spilt det. Kan heller si at Fable var overhypa.
MattMan Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Folkens. Spillet er satt som ofissiell release til fredag, men når tror dere spillet kommer til butikken? Jeg har tatt studiedag på onsdag. Go figure.
stekri88 Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Folkens. Spillet er satt som ofissiell release til fredag, men når tror dere spillet kommer til butikken? Jeg har tatt studiedag på onsdag. Go figure. 5764192[/snapback] Neste fredag ja?
Saddlefall Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Spillet kommer i butikken på fredag. Det blir sendt ut den 20, og vi her i europa får den 24, kanskje 23
PoWerFeeD Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 WHAT IS THE RELEASE DATE? The game will be available in stores in North America and Europe the week of March 20th. Check with your local retail store to find out when they will receive their copies. Link: 20. Mars!
MiSP Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 WHAT IS THE RELEASE DATE?The game will be available in stores in North America and Europe the week of March 20th. Check with your local retail store to find out when they will receive their copies. Link: 20. Mars! 5764669[/snapback] Nettopp, den uken. Det har blitt sagt at den vil være i salg den 20. eller 21. i Amerika, og et par dager etterpå i Europa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå