Gå til innhold

TES: Sykemelding for å spille Oblivion?


Anbefalte innlegg

Hvor mange her kommer til å "sykemelde seg" for å bli hjemme å spille Oblivion :innocent: ? Jeg må dessverre vente en måneds tid på en råere PC til å spille dette, men hadde jeg hatt PC nok tror jeg nok jeg hadde ringt jobben og hosta hardt i øret til sjefen :!:

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor mange her kommer til å "sykemelde seg" for å bli hjemme å spille Oblivion  :innocent:  ? Jeg må dessverre vente en måneds tid på en råere PC til å spille dette, men hadde jeg hatt PC nok tror jeg nok jeg hadde ringt jobben og hosta hardt i øret til sjefen  :!:

5714648[/snapback]

 

Jeg har fri helg, samt bursdag den 24. Så blir ikke vanskelig og finne på gave til meg selv nei :w00t:

Lenke til kommentar

Fikk nettopp bekreftet at sjefen slutter på mandag, og siden han er den sterkeste grunnen til at jeg faktisk har giddet å jobbe der såpass lenge, kan det godt hende jeg tar ut en lengre sykemelding pga ryggen eller noe slikt.

 

Er ikke noe som er bedre å ta ut lønn fra jobben man ikke liker - og samtidig være hjemme og kose seg, hehe. Greit nok, moralen er ikke verdens beste, men det er fordi jeg rett og slett ikke er så glad i jobben at det gjør noe heller.

Lenke til kommentar
Fikk nettopp bekreftet at sjefen slutter på mandag, og siden han er den sterkeste grunnen til at jeg faktisk har giddet å jobbe der såpass lenge, kan det godt hende jeg tar ut en lengre sykemelding pga ryggen eller noe slikt.

 

Er ikke noe som er bedre å ta ut lønn fra jobben man ikke liker - og samtidig være hjemme og kose seg, hehe. Greit nok, moralen er ikke verdens beste, men det er fordi jeg rett og slett ikke er så glad i jobben at det gjør noe heller.

5716576[/snapback]

 

 

Du får kose deg :D Blir vel til at jeg er kylling og trasker på jobb :hmm:

Lenke til kommentar

Noen ganger er det fint å være student også, satser på å være ferdig med de fleste obligatoriske oppgaver dette semesteret før Oblivion kommer, så da er det ikke noe som står i veien for å fordype seg i Elder Scrolls verdenen igjen ;)

Lenke til kommentar
Fikk nettopp bekreftet at sjefen slutter på mandag, og siden han er den sterkeste grunnen til at jeg faktisk har giddet å jobbe der såpass lenge, kan det godt hende jeg tar ut en lengre sykemelding pga ryggen eller noe slikt.

 

Er ikke noe som er bedre å ta ut lønn fra jobben man ikke liker - og samtidig være hjemme og kose seg, hehe. Greit nok, moralen er ikke verdens beste, men det er fordi jeg rett og slett ikke er så glad i jobben at det gjør noe heller.

5716576[/snapback]

 

 

Du får kose deg :D Blir vel til at jeg er kylling og trasker på jobb :hmm:

5716608[/snapback]

 

 

Vil heller si at du er smart som går på jobben :) Jeg gidder ikke å sykemelde meg eller noe...slutter 14:30 på jobb allikevel, har masse av tid til å spille da :D

Lenke til kommentar
Hvor mange her kommer til å "sykemelde seg" for å bli hjemme å spille Oblivion  :innocent:  ? Jeg må dessverre vente en måneds tid på en råere PC til å spille dette, men hadde jeg hatt PC nok tror jeg nok jeg hadde ringt jobben og hosta hardt i øret til sjefen  :!:

5714648[/snapback]

Har ikke jobb, men vist jeg hadde hatt ville jeg ikke skulket bare for å spille, det er ynkelig.

Lenke til kommentar

Har aldri hatt samvittighetskvaler når det gjelder å bruke egenmeldinger på jobben, er sjeldent syk anyway.

 

En trenger litt fri for seg selv i blant, ikke bare helgene, og hva er vel bedre enn å sitte hjemme og kose seg med et nytt kongespill?

Lenke til kommentar

Kjem definitivt ikkje til å sjukemelde meg. Med mindre eg faktisk er sjuk, då. Hadde ikkje samvit til å late som eg var sjuk når eg gjekk på skulen, so då har eg det i alle fall ikkje når eg faktisk får betalt for fråveret.

 

Synest ikkje ein skal misbruke goder på den måten. Sjukedagar er til for at vi skal sleppe å gå på jobben når vi er sjuke, dei er ikkje eit sett med ekstra feriedagar som skal brukast opp i løpet av året. :no:

 

Kay

Lenke til kommentar

Jeg kommer ihvertfall IKKE til å sykemelde meg. Den dagen jeg vil sykemelde meg for å sitte hjemme å spille, da selger jeg hele xbox'en.

 

Oblivion må være ett av de mest etterlengtede spillene i år. For ikke å si overhypet til de grader. Hva om det flopper?? Ta f.eks PDZ, alle gledet seg som bare pokker, skulle bli årets spill etz etz. Ut kom ett middelmådig spill som egentlig ikke var spesielt bra.

Nei, venter og ser hva folket sier om Oblivion før jeg eventuelt går til innkjøp..

Lenke til kommentar
Jeg kommer ihvertfall IKKE til å sykemelde meg. Den dagen jeg vil sykemelde meg for å sitte hjemme å spille, da selger jeg hele xbox'en.

 

Oblivion må være ett av de mest etterlengtede spillene i år. For ikke å si overhypet til de grader. Hva om det flopper?? Ta f.eks PDZ, alle gledet seg som bare pokker, skulle bli årets spill etz etz. Ut kom ett middelmådig spill som egentlig ikke var spesielt bra.

Nei, venter og ser hva folket sier om Oblivion før jeg eventuelt går til innkjøp..

5719103[/snapback]

 

Jeg kommer heller ikke til å ofte noe som er viktig i det virkelige liv, til fordel for et spill.

Det er allikevel ikke urimelig at jeg kommer til å spille TES IV aktivt de neste årene, slik som jeg har gjort med Morrowind.

 

At spillet leverer er jeg derimot skråsikker på, vi snakker jo tross alt TES her!

TES serien har aldri skuffet, og Bethesda Softworks har alltid klart å levere varene gang etter gang.

Jeg har såpass tro på TES serien, at jeg velger å tro at dette spillet vil bli helt eventyrlig, ja kanskje til og med på samme nivå som Morrowind.

Skulle det mot all formodning krasje og brenne, og vise seg for å være et overhypet krampetrekk av et spill, ja da slutter min spillkariere for godt.

Grunnen til det er at TES serien er for meg den eneste som har noe særlig å si i dagens spillmarked, det er rett og slett for få spill som appellerer til meg.

Jeg regner med at Oblivion bringer på nok et herlig eventyr til alle oss TES elskere, og jeg håper at Bethesda Softworks har klart å finne opp hjulet nok en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...