w00tson Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Jeg synes å huske at kniven var 1 hit kill før patch 1.2? Nå tar det ofte 2 treff for å drepe, eller er det en animasjonsbug på kniven også?
osmoen Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 De jeg hakker på med kniven dør av ett treff, men kan godt være de har dratt inn en bug der også
El Matador Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Hvordan kan dere konkludere med at det er en bug? Man dør jo nødvendigvis ikke av et knivstikk.... Men, når jeg tenker meg om, dør botene i singelplayer av et stikk.
w00tson Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Skrevet 6. mars 2006 Hvordan kan dere konkludere med at det er en bug? Man dør jo nødvendigvis ikke av et knivstikk.... 5711522[/snapback] Kan ikke huske at folk trengte flere knivstikk for å møte skaperen før patch 1.2. Nå snakker vi om stikk som vi ser og hører treffer.
El Matador Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Hvordan kan dere konkludere med at det er en bug? Man dør jo nødvendigvis ikke av et knivstikk.... 5711522[/snapback] Kan ikke huske at folk trengte flere knivstikk for å møte skaperen før patch 1.2. Nå snakker vi om stikk som vi ser og hører treffer. 5711638[/snapback] Jaja, jeg vet hva dere mener, jeg er ikke helt n00b Jeg tenkte mer i real life, at de hadde gjort det mer realistisk. Men, jeg vet jo nå at det er en bug, da de dør av et stikk i singelplayer.
TheDarkListener Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Folk dør da fortsatt av et stikk, men noen ganger trenger de både 2, 3 og 4
Jonulf Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 (endret) Jeg stakk en fyr sikkert 10-12 ganger før han reagerte uten at han døde . Da snudde han seg rundt og fyrte av to skudd rett i skallen på meg . Tror det er noe galt med kniven av og til, men den virker rundt 99% av gangene. Endret 6. mars 2006 av Jonulf
w00tson Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Skrevet 6. mars 2006 Jeg stakk en fyr sikkert 10-12 ganger før han reagerte uten at han døde . Da snudde han seg rundt og fyrte av to skudd rett i skallen på meg . Tror det er noe galt med kniven av og til, men den virker rundt 99% av gangene. 5712994[/snapback] Den virker, jeg tok nettopp Expert knife, men den har vel blitt ødelagt av patch den også. Tror serveren ikke registrerer hittet, ikke at kniven gjør mindre skade. Grunnen til å tro det er at når det kreves flere knivstikk så reagerer ikke folk på de første stikka. De alle fleste vil begynne å titte rundt seg eller løpe avsted når de tar skade.
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Det er en bug som altid har vært i spillet. Kniven fungerer ikke altid som den skal. Man får som regel tatt folk med den alikevel da
monzilla Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 alltid like gøy å knife folk, man bommer og blir selv drept enda gøyere er når noen prøver å drepe deg med kniv, bommer og du dreper de
Zarato Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Husk at assault, support og anti tank har body armour og tåler litt mer enn de andre klassene.
cyberPanda Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 hihi i gåt var det en som løp 2 meter bak meg med kniv, så løp la jeg en claymore og løp i en cirkel, tror du ikke han gikk rett på den :!: etterpå ville han ha meg banna for "claymore whoring"
Elendil Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Whoring blir brukt ved at du senker kills med hardware. Blir berre dumt å sei claymores horing, supporthoring.
Møkkalasset Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Spørs ikkje det litt kor ein treffer? Vist ein blir stukket i foten lever jo ein endå , men det er litt morsomt vist ein får til å drepe dei med kniv
monzilla Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 La oss ikke henge oss opp i detaljer her, elendil, jeg tror vi alle skjønner cluet med whoring.
Elendil Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Mente generelt til alle som berre slenger horing ordet om seg.
TheDarkListener Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Mente generelt til alle som berre slenger horing ordet om seg. 5716754[/snapback] Jeg roper alltid "knivhore" hver gang noen kniver meg...eller det har aldri skjedd . Markaren tok med med Shock Paddles en gang, men det var fordi g36e ligner litt for mye på mg36, en medichore revivet meg og noen hadde tatt mgen min. I tillegg var jeg i spawnscreen, msn poppet opp med 100 vinduer, jeg kom nær alt+tab, windowstasten og esc., moren min kom inn døra, irriterende klanmedlemmer whinet på TS mm.
El Matador Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Mente generelt til alle som berre slenger horing ordet om seg. 5716754[/snapback] Jeg roper alltid "knivhore" hver gang noen kniver meg...eller det har aldri skjedd . Markaren tok med med Shock Paddles en gang, men det var fordi g36e ligner litt for mye på mg36, en medichore revivet meg og noen hadde tatt mgen min. I tillegg var jeg i spawnscreen, msn poppet opp med 100 vinduer, jeg kom nær alt+tab, windowstasten og esc., moren min kom inn døra, irriterende klanmedlemmer whinet på TS mm. 5717948[/snapback] Du ble ikke su*d av dama mens du var så godt i gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå