Gå til innhold

Hvordan lager jeg afro?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Skal ha 70-talls party snart og hadde tenkt å lage meg en afro. Håret mitt er ca 15cm, men jeg aner ikke hvordan jeg skal få det til å bli afro. Har hørt noen snakke om permanent elns, men jeg vil ikke gå til frisøren og bruke masse penger på det.

 

Er det noen som vet hvordan jeg kan få til en skikkelig afro? Håret mitt er helt rett nå.

 

Hvis noen har noen gode forslag til antrekk så kom gjerne med det også:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke er i besittelse av en krølltang kan du jo prøve å bruke noen hårruller. Bruk mange små i vått hår, føn så tørt du får det og pøs på med hårspray mens de sitter i. Har aldri laget afro selv så blir ikke mer en et forslag det her.

Lenke til kommentar
Humbug har det beste forslaget hittil. Masse hårspray er nok eneste løsning. Ihvertfall hvis du har tynt og helt rett hår.

 

Ps: Broren min er en av de eneste helt hvite i Norge med naturlig afro på 15 cm! :D Det er ganske stas!

5714151[/snapback]

Hvordan vet du at han er den eneste?? Jeg kjenner andre som har det :p

Lenke til kommentar

Hva vil det si å tupere det? Er ikke så kjent med sånne fancy håruttrykk så hadde vært fint med en liten forklaring :D hehe

 

Har prøvd å holde håret utover, og dra litt av håret innover med fingrene sånna at det blir bustete. Er det å tuppere?

Lenke til kommentar
Hva vil det si å tupere det? Er ikke så kjent med sånne fancy håruttrykk så hadde vært fint med en liten forklaring :D  hehe

 

Har prøvd å holde håret utover, og dra litt av håret innover med fingrene sånna at det blir bustete. Er det å tuppere?

5721093[/snapback]

 

såvidt jeg vet; ja. men jeg tror det kan funke bedre å bruke en kam istedenfor fingrene og at du gnir kammen opp og ned på håret du holder....

Lenke til kommentar
Hva vil det si å tupere det? Er ikke så kjent med sånne fancy håruttrykk så hadde vært fint med en liten forklaring :D  hehe

 

Har prøvd å holde håret utover, og dra litt av håret innover med fingrene sånna at det blir bustete. Er det å tuppere?

5721093[/snapback]

 

såvidt jeg vet; ja. men jeg tror det kan funke bedre å bruke en kam istedenfor fingrene og at du gnir kammen opp og ned på håret du holder....

5721255[/snapback]

 

Jeg prøvde det nå, fikk bare noen sinnsyke floker :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...