Gå til innhold

Oblivion er ferdigutviklet (PC/X360)

Anbefalte innlegg

Skrevet
lurer på en ting.. ser i tråden et bilde av en person (sikkert "deg") i 3rd view.. går det an og ha på det? eller må et være 1st person som alle bildene og trailerne jeg har sett har ?

vil spille i 3rd view isaffal :p

5696772[/snapback]

Både i 3rd og 1st view faktisk :) Du kan velge!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
lurer på en ting.. ser i tråden et bilde av en person (sikkert "deg") i 3rd view.. går det an og ha på det? eller må et være 1st person som alle bildene og trailerne jeg har sett har ?

vil spille i 3rd view isaffal :p

5696772[/snapback]

Både i 3rd og 1st view faktisk :) Du kan velge!!

5696805[/snapback]

supert.. takk for svar :)

må vel bestille dette på 360 da hehe

Skrevet

Eg har sette en del kule armorer på personer, en armor var på en fiende som kom ut av Oblivion.

Tror dere at vi kan bruke de armorene? den var sykt fet!

Skrevet
WOOOOHOOOOOOOO.  Glede, glede. Hvordan skal jeg klare å legge det på vent når jeg skal øve til eksamen.

5698965[/snapback]

Sånn jeg ser det har du bare én mulighet: Dropp eksamen! :p

Skrevet
Er det nå jeg skal si "Takk for at jeg har friår! (ingen jobb / skole)" ?  :w00t:

5708023[/snapback]

He he, og jeg går på folkehøgskole som blir nesten det samme som et friår. Altså ingen eksamener og prøver å grue seg til.

:)

• 2 uker senere...
Skrevet
Med nedlastbart innhold vel og merke (hvertfall til x360) :)

5780138[/snapback]

Har faktisk ikke hørt noe om akkurat det, men at det kommer til pc versjonen er ganske sikkert, siden det følker med editor der.

Skrevet

Det kommer nok garantert mer nedlastbart innhold til PC-versjonen vil jeg tro, men da snakker vi gjerne om uoffisielt innhold som blir laget av andre spillere og slikt.

Når det gjelder offisielt innhold vil jeg anta det vil komme det samme til både Xbox 360 og PC, med tanke på at Bethesdasoft har sagt at spillet skal være identisk på begge plattformene (mener de nevnte dette i et intervju tidligere).

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...