hovdal Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Hadde tenkt og legge inn Gentoo i helgen nå har brukt slackware en del før og skulle få hjelp av en kammerat om nødvendig med og legge inn gentto,menfør jeg legger det inn lurer jeg på om det går fint og spille wow i Unix/Linux.om det eventuelt blir noen bøgs om det skjører dårligere eller om jeg ikke får det til og kjøre i det heletatt.Og hav jeg eventuelt må bruke for og få det til og kjøre.
Gjest Slettet-df17e Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Hei. Word of Warcraft går glatt og uten bugs ved hjelp av Cedega 5.1.
hovdal Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 er det noe problemer med mounteing og sånt da,når man legger det inn det er jo en del cder
mutamata Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 her er en fin guide for å spille wow i linux. http://forum.wownorge.net/viewtopic.php?t=6233 er for ubuntu da men
pgdx Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Kanskje du skal prøve en litt lettere distro? Ubuntu er ganske nybegynnervennlig og veldig lett.
Gjest Slettet-df17e Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Gå for Gentoo du Anågende instalasjonen så kopierte jeg rett og slett bare hele cd1 til en mappe - så kopierte jeg TOM filene fra cd2, 3 og 4 inn i samme mappe. Kjørte installer fila ved hjelp av Cedega, og det funket utmerket Du kan også lese denne - gentoo-wiki.org er også en utrolig kjekk side dersom du nå skal bli en Gentoo bruker Lykke til å jeg hjelper deg gjerne videre dersom du skulle støte på problemer.
TorbjørnK Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 så godt som alt blizzard har laget funker på linux.
JonJ Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 så godt som alt blizzard har laget funker på linux. 5695027[/snapback] Jeg ville ikke kalle et spill man må kjøre i wine/cedega å "funke i Linux".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå