Gå til innhold

Open Transport Tycoon Deluxe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller dette masse på laptopen når jeg er på reise, blir aldri lei det... En ting plager meg, og det er hvor enkelt det er og hvor dårlig AI'en kan være. Det er altfor lett å sabotere for AI'en, man kan jo bare bygge jernbaneskinner på veien til bussforbindelsen deres og så fjerne veien og jernbanen etterpå og dermed blir ruten deres ubrukelig og lastebilene kjører bare i sirkler...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg liker bedre TTDX enn OTTD pga. f.eks at du ikke kan lage jernbaner på skrå i strekk, bare en og en (jfr. med TTD Patch) Om dette kunne legges til så hadde jeg bytta med en gang (litt kjekt med så store brett at en flytur med en 747 gir meg 500.000 Pund da :cool:

Lenke til kommentar
Jeg liker bedre TTDX enn OTTD pga. f.eks at du ikke kan lage jernbaner på skrå i strekk, bare en og en (jfr. med TTD Patch) Om dette kunne legges til så hadde jeg bytta med en gang (litt kjekt med så store brett at en flytur med en 747 gir meg 500.000 Pund da :cool:

6316916[/snapback]

 

Mener du at i OTTD at det ikke går an å legge jernbaner på skrå??

Lenke til kommentar
Jeg liker bedre TTDX enn OTTD pga. f.eks at du ikke kan lage jernbaner på skrå i strekk, bare en og en (jfr. med TTD Patch) Om dette kunne legges til så hadde jeg bytta med en gang (litt kjekt med så store brett at en flytur med en 747 gir meg 500.000 Pund da :cool:

6316916[/snapback]

 

Mener du at i OTTD at det ikke går an å legge jernbaner på skrå??

6317836[/snapback]

 

@ jimmydanny: Det er på vei :)

@ aspstein: Jo, men du kan ikke dra milevis med skrå, men må plassere de en etter en, noe som er grusomt i lengden.

 

 

Spiller masse OpenTTD selv, og prøver å få folk jeg prater med til å spille det også, så langt har jeg fått en av tre hekta :)

Skal snart på lan også, så får se om jeg får omvendt flere :)

 

 

(Gamet jeg driver med nå: http://haxx.no/div/games/ttdhub4.png ,rundt 45 tog som er innom den hubben, alle er relativt nærme (slitsomt å lage mil lange linjer). Pirker og forbedrer linjene hele tiden, og det blir aldri bra nok ^^;)

Lenke til kommentar

@ jimmydanny: Det er på vei :)

@ aspstein: Jo, men du kan ikke dra milevis med skrå, men må plassere de en etter en, noe som er grusomt i lengden.

 

 

Spiller masse OpenTTD selv, og prøver å få folk jeg prater med til å spille det også, så langt har jeg fått en av tre hekta :)

Skal snart på lan også, så får se om jeg får omvendt flere :)

 

 

(Gamet jeg driver med nå: http://haxx.no/div/games/ttdhub4.png ,rundt 45 tog som er innom den hubben, alle er relativt nærme (slitsomt å lage mil lange linjer). Pirker og forbedrer linjene hele tiden, og det blir aldri bra nok ^^;)

6317868[/snapback]

 

Jeg kan ivertfall legge så mange mil med linjer på skrå som jeg vil på mitt Openttd spill, og jeg trenger ikke legge en og en :dontgetit:

Endret av aspstein
Lenke til kommentar
jeg har et problem.. når jeg bygger en jærnbanestasjon ved en skog, eller andre plasser som gir råmateriell så vil ikke jernbanestasjonen ta imot..  får jo ikke jort en **** ... hva som er galt?

6324626[/snapback]

 

Når du bygger stasjonen så må du huke av slik at du får se dekningsområdet til stasjonen.

Og så må dekningsområdet dekke en bit av den gruva eller hva det måtte være som du skal hente råvarer fra.

 

Deretter er det en fordel å ha full last i kjøreruta til det toget som skal hente råvarer på den stasjonen.

Lenke til kommentar
ja jeg veit det:p har spilt transport tycoon før, mange ganger.. men jeg kan sette togstasjonen helt kliss inntil gruva/skogen hva det måtte være, likevel tar ikke togstasjonen i mot :s

 

Nei, den _tar ikke i mot_ noe. Det skal den heller ikke, ettersom det kun er råvareressurser innenfor området du har markert. Bygg stasjonen og send et tog innom (en stasjon får ikke levert ressurser før den er i bruk for første gang, men det kan vel justeres i options, tror jeg), så burde du se at det begynner å hope seg opp med stæsj der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...