Gå til innhold

Open Transport Tycoon Deluxe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere er hjertelig velkommen til å spille på serveren min forresten.

 

Ligger i serverlisten som Tycoon Mania 2

 

aspstein.mine.nu

 

Passordet er: tycoonnorway

 

Regner med den står på pause nå, driver å stresser med å få den til å gå på pause når det ikke er noen innlogget  :whistle:

6318283[/snapback]

 

Serveren min er online den.

Lenke til kommentar

Et lite problem her.. Satt opp en togstrekning mellom fire byer, altså fire stasjoner.. Men når toget skal gå så går det bare mellom stasjon 1 og 2 på strekninga.. Det bare snur på stasjon 2. Hva er dette forno? Har selvfølgelig satt opp at det skal kjøre til alle stasjonene.

 

Edit: Tvingte det andre veien ved å sprenge bort jernbanen bak toget ved andre stasjonen, og nå etter det går det som det skal.. :)

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
får ikke til å lage server? må jeg åpne noen porter?

og hvilke?

6344571[/snapback]

I mappen der du installerte spillet ligger det en fil som heter openttd.cfg

Den kan du editere i notepad, den inneholder alle innstillingene serveren har.

Der kan du bare skrive inn den porten du vil bruke, og om serveren din skal vises i serverlisten hos alle ++

Lenke til kommentar
Er en slags emulator som gjør at man får dette spillet på PSP også. Utrolig genialt, og ikke så altfor vanskelig å styre heller (bortsett fra at man joystick er vræk).

6345274[/snapback]

 

Jeg får ikke til jeg :(

Men er det noen som vet hvordan jeg får serveren min i serverlista? Jeg prøver å kjøre en dedicated server men finner den ikke i lista :cry:

Lenke til kommentar

Når man skal lage nye kjøretøyer med "bytt ut kjøretøy", er det ikke mulig å bare bytte ut kjøretøyene i de samme som er? Altså, når et kjøretøy er gammelt, og jeg skal bytte det ut får jeg ikke gjort det med den funksjonen, fordi det virker som den bare funker når man skal bytte ut gamle versjoner med nye versjoner..

 

Sikkert ikke mange som skjønte det.. :p

Lenke til kommentar
Når man skal lage nye kjøretøyer med "bytt ut kjøretøy", er det ikke mulig å bare bytte ut kjøretøyene i de samme som er? Altså, når et kjøretøy er gammelt, og jeg skal bytte det ut får jeg ikke gjort det med den funksjonen, fordi det virker som den bare funker når man skal bytte ut gamle versjoner med nye versjoner..

 

Sikkert ikke mange som skjønte det.. :p

6347158[/snapback]

 

Bytt ut med en gamlere, for så å bytte tilbake når de er ferdig.

 

Men server, det funker helt perfekt å lage server på LAN, no problemo.

Men jeg kan ikke finne den på internet :(

Finnes det alternativer til dedicated?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...