Gå til innhold

Gullstikka i kveld, live på VG TV KL1915!


Anbefalte innlegg

I kveld er det duket for Gullstikka! VG TV vil følge kåringen direkte. Gulstikka er en type "Spillenes Spelleman" som VG sier :!:

Du har kunnet stemme på en rekke spill på VG.no og i kveld får vi se resultatet :cool:

 

Les mer her

 

Jeg går utifra Gamer kommer med en artikkel i etterkant?

Endret av quakie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gulstikka er en type "Spillenes Spelleman" som VG sier

Nuvel, ikke helt. Så vidt jeg vet er ingen norske spill nominert. Er det egentlig noen som helst i den internasjonale spillindustrien som er det minste interessert i denne prisen?

5689716[/snapback]

Som sagt VG skrev det;) . Er enig i deg med det. I musikk spellemann er det jo bare norske artister som er representert, så sånnsett kan man ikke sammenligne de to.. :)

Endret av quakie
Lenke til kommentar

Jepp :)

Men publikum sover jo!

De klapper eller ler ikke når de skal :(

Så han bare står der liksom, selv om det var morsomt!

 

EDIT: Nei, ikke PGR...

Men å få en slik firmabil :tease:

 

EDIT2: Øhh, bare pga av de raperne (jepp, det de gjør), så skrur jeg av for noen minutter!

Endret av matsemann1
Lenke til kommentar
Nuvel, ikke helt. Så vidt jeg vet er ingen norske spill nominert. Er det egentlig noen som helst i den internasjonale spillindustrien som er det minste interessert i denne prisen?

 

Syns det hele blir veldig flaut og platt, virker som om det hele bare er en fest for spilljournalister...og å ha en prisutdeling for spill og la utgiverene ta imot prisen blir jo som om et band hadde vunnet spellemanns prisen og plateselskapet fikk prisen...

Lenke til kommentar

Det der var bare flaut å se på. Jeg slo av når de rapperne kom, uten at det alene var utslagsgivende. Hele opplegget virker utrolig uproft. Programleder fokuserer alt for mye på interne vitser om diverse fylleslag. Og hva er det med å referere til alle ved fornavn? Snakk om å fremmedgjøre publikum. Også mye teknisk rot. Forøvrig skal ikke all kritikken rettes mot arrangørene, men også mot representanter for utgiverne, som knapt vet noe om sitt eget spill, for ikke å snakke om spill generelt. Nei, det er tydelig, som en annen sa, at ingen bryr seg om denne "prisutdelingen".

 

Forøvrig en stor skam at PlayCom vinner beste butikk (tåpelig pris, noen?). Mindre hjelpsomme og vennlige ansatte enn de hos PlayCom i Bergen skal du lete lenge etter.

Endret av tormoddf
Lenke til kommentar
Det der var bare flaut å se på. Jeg slo av når de rapperne kom, uten at det alene var utslagsgivende. Hele opplegget virker utrolig uproft. Programleder fokuserer alt for mye på interne vitser om diverse fylleslag. Og hva er det med å referere til alle ved fornavn? Snakk om å fremmedgjøre publikum. Også mye teknisk rot. Forøvrig skal ikke all kritikken rettes mot arrangørene, men også mot representanter for utgiverne, som knapt vet noe om sitt eget spill, for ikke å snakke om spill generelt. Nei, det er tydelig, som en annen sa, at ingen bryr seg om denne "prisutdelingen".

 

Forøvrig en stor skam at PlayCom vinner beste butikk (tåpelig pris, noen?). Mindre hjelpsomme og vennlige ansatte enn de hos PlayCom i Bergen skal du lete lenge etter.

5690026[/snapback]

 

Enig, synes det var kjdelig. Hva er vitsen med en slik utdeling?

Endret av The O
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...