Gå til innhold

Oppgrader Vista uten ny pakke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikkje så dumt dette. I og med at det kjem så mange versjonar av Vista, er det bra at det er lett å velge den versjonen som passer deg best bare ved hjelp av nokre tastetrykk.

Skrevet

Dette må være det smarteste M$ har kommet frem til på lenge! Men M$ vil nok spare litt på det, med tanke på å slippe og lage så mange esker. :)

Skrevet

Velkommen etter, sier bare jeg. Debian linux har vel hatt muligheten til dette temmelig lenge. Jeg oppdaterte f.eks. min maskin fra Ubuntu 4.10 til 5.04 uten å måtte reinstallere eller sette inn en CD til å installere fra. Endre et par linjer i en konfigurasjonsfil, kjøre to kommandoer i kommandolinjen, en reboot etterpå for sikkerhets skyld, og alt er oppgradert. :)

Skrevet
Velkommen etter, sier bare jeg. Debian linux har vel hatt muligheten til dette temmelig lenge. Jeg oppdaterte f.eks. min maskin fra Ubuntu 4.10 til 5.04 uten å måtte reinstallere eller sette inn en CD til å installere fra. Endre et par linjer i en konfigurasjonsfil, kjøre to kommandoer i kommandolinjen, en reboot etterpå for sikkerhets skyld, og alt er oppgradert. :)

5687849[/snapback]

Nytt er det kanskje ikke, men det er jo en god ide allikevel synes jeg.

AtW

Skrevet
Dette må være det smarteste M$ har kommet frem til på lenge! Men M$ vil nok spare litt på det, med tanke på å slippe og lage så mange esker. :)

5687357[/snapback]

Enig i at dette er bra gjort av M$. :)

Men for å spre litt galle her også :p (som onde tunger skal ha det til at jeg gjør) så håper jeg de bruker et fornuftig distribusjonssystem som f.eks bit torrent i stedet for kun Internett Explorer nedlasting. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...