Gå til innhold

Hva er det beste multiplayer fps i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå er det lenge siden jeg har hatt internett, men nå er jeg endelig på nett igjen! Tidligere har jeg spilt Joint Operations på nett og likte dette veldig godt!

Det jeg lurer på er hvilket fps multiplayerspill som er regnet som det "feteste" i dag? Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må da vel være Battlefield 2, Call of Duty 2, F.E.A.R

Du kan jo prøve et BF2 lignende spill. Men den måler sg ikke med BF2, BF2 ruler. Men krever enormt mye for å bli spilt. 512 MB holder ikke :).

www.warrock.net

Et BF2 lignende spill som er gratis :D.

Kan jo alltids prøve www.trackmanianations.com jeg digger det. :dribble:

Skrevet

Call of Duty 2 er vel det jeg ser på som det beste nå til dags.

Jeg spiller riktignok bare i amerikanske turneringer osv, og miljøet er mye større der borte (hvis du ser bort fra alle tyskerne i europa da :p ) ...

COD2 er ett veldig bra spill, men dessverre er det ikke sluppet patch med PunkBuster enda, noe som er litt kjedelig i forhold til hackere, men det er folk som jobber med deg også :)

Skrevet
Call of Duty 2 er vel det jeg ser på som det beste nå til dags.

Jeg spiller riktignok bare i amerikanske turneringer osv, og miljøet er mye større der borte (hvis du ser bort fra alle tyskerne i europa da :p ) ...

COD2 er ett veldig bra spill, men dessverre er det ikke sluppet patch med PunkBuster enda, noe som er litt kjedelig i forhold til hackere, men det er folk som jobber med deg også :)

5683668[/snapback]

tror cod er størst i england..

Skrevet

Wow, jeg er imponert. En tråd som sier "beste MP FPS i dag" uten at det er noen som roper ut "OMFG!!!Det er jo CS sef!!" og ratter ned på alle andre MP forslag som er kommet. Meget bra.

Det sagt.

Må holde en liten knapp på CoD2 her jeg å.

Skrevet (endret)

*Kremt* Counter-Strike 1.6 *Kremt*

Før jeg løper og gjemmer meg vil jeg bare si att det fort blir kjedelig om du spiller alene. Så anbefaler deg å få med 3-4 venner når du spiller. Da skal jeg stikke... hade...

edit: ser det begynner vrimle av lesere her nå. ikke lenge før nakkeskuddet kommer

Endret av CoreTEC
Skrevet

din..din...din.... nei.. eg har nok advarsler.

-Battlegrounds til hl2

-Farcry (det er et spill som har holdt seg utroligt godt!)

-Natural selection source (har ikke komt ut enda, men når\viss det kommer ut blir det sinnsykt bra! Også hl2 mod btw)

usakelig kommentar: cs suger! Men spiller det alikevel....

Skrevet
*Kremt* Counter-Strike 1.6 *Kremt*

Før jeg løper og gjemmer meg vil jeg bare si att det fort blir kjedelig om du spiller alene. Så anbefaler deg å få med 3-4 venner når du spiller. Da skal jeg stikke... hade...

edit: ser det begynner vrimle av lesere her nå. ikke lenge før nakkeskuddet kommer

5695906[/snapback]

*Finner frem lofottorsken*

/me slaps CoreTEC around with a large (lofot)cod

Tror det skal være slik i alle fall, lenge siden jeg var på mIRC i alle fall :p

Neida, du har da full rett til å komme med forslaget, selv om at CS er et såpass profilert spill at de fleste som er ute etter MP FPS spill sikkert har hørt om det :)

Vil dog ikke anbefale public, vis du da ikke har kjempesterk psyke som takler utalje linjer med fjortiss snakk som ikke henger på greip. Tror jeg fikk seriøse hjerneblødninger sist gang jeg var på en public CS 1.6 server :p

Skrevet

sjølv om da e so spesifisert som fps so e da ganske stor variasjon i spelena fordi...CS: for eks tonnevis med action men kan bli ganske einsformig i lengda(spesielt viss du tape), og som mangen har nevnt BF: stor variasjon, båt,fly, helikopter, osv, bakdelen e at du ikkje kan kjøpa utstyr sjøl men begynne med class avhengig utstyr, og av og te kan da gå ei god stund uten action.

Skrevet

Jeg syntes Day of Defeat Source er morro på MP.

Call of duty 2 er også en perle, men jeg spiller også mye CS:Source =)

Spørs på hvilket humør jeg er i; Vil jeg ha noe raskt og enkelt så er CS:S valget, vil jeg heller bruke hodet og litt mer "skills" er COD2 og DoD:S valget :)

Skrevet

Ønsker du renspikka action gjennom hele runden ville jeg gått for COD2. Her får du løpe rundt som soldat under andre verdenskrig å plaffe løs til du sliter ut pekefingeren. Man hopper rett og slett rett inn i aksjon når man spiller en runde. Om du er lei av andre verdenskrig baserte spill kan CS Source være et alternativ.

Om du er mer intieressert i taktisk krigføring er jo Battlefield 2 å anbefale. Her må man i mye større grad planlegge taktiske framgangsmåter. Man får større baner, fly, helikoptre, båter, tanks, APC-er og ikke minst forskjellige typer biler. Man må i større grad tenke på bakholdsangrep og prøve å komme seg dit fienden minst venter det. Kan være perioder der det skjer lite, men dette er altså en del av det taktiste aspektet.

Snorre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...