Gå til innhold

Ekspansivt Guild Wars (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hver sin mening, men det er ikke alle som synes 20 lvls er for lavt akkurat. har vært borti folk som sitter med 1,5mill experience, og du oppnår vel lvl 20 ved ca 200.000-250.000 xp. det eneste som iriterer meg med quild wars er strupinga av farming. greit nok at de ønsker å redusere farming, men da burde de jaggu reduserer priser på saker også. f.eks så er superior absorb rune billig nå om dagen til ca 70k :hmm:

 

har blitt fortalt at dersom du jakter på FOV armor med alt det beste utstyret så bør du regne med å betale minst 1,5mill gold for 1 karakter... dvs totalt umulig å oppnå for selv ganske oppegående gamere. kun extremt folka som klarer dette, og trust me, utstyret er ikke så mye bedre enn den beste vanlige armoren til ca 10k totalt.

 

men bortsett fra det så er spillet bra på sin måte. det er smak og behag som avgjør, som alltid

Lenke til kommentar

"Factions er bare en av flere kommende utvidelser til det populære spillet, og Strain fortalte at Arena.net har to separate utviklerlag som overlapper hverandre. Med en utviklingstid på ett år, vil det si at det skal gis ut en utvidelse i halvåret. Hver av dem skal ha forskjellige tema, og Factions baserer seg som nevnt på et sammensurium av asiatisk kultur som tar seg særdeles godt ut både på skjermen og i høytalerne. Det skader vel heller ikke å nevne at utviklingen av den neste utvidelsen startet sist høst og dermed allerede er godt i gang."

 

 

Dette her alltid gledelig å hørre!

Gleder meg sykt til factions kommer til Norges land, og inn på min kjære pc :)

 

Men jeg ville likt å hørre mer om de to nye klassene, Ritualist og Snikmorder.

 

Har du noe mer informasjon om dem?

Lenke til kommentar
hver sin mening, men det er ikke alle som synes 20 lvls er for lavt akkurat. har vært borti folk som sitter med 1,5mill experience, og du oppnår vel lvl 20 ved ca 200.000-250.000 xp. det eneste som iriterer meg med quild wars er strupinga av farming. greit nok at de ønsker å redusere farming, men da burde de jaggu reduserer priser på saker også. f.eks så er superior absorb rune billig nå om dagen til ca 70k :hmm:

 

har blitt fortalt at dersom du jakter på FOV armor med alt det beste utstyret så bør du regne med å betale minst 1,5mill gold for 1 karakter... dvs totalt umulig å oppnå for selv ganske oppegående gamere. kun extremt folka som klarer dette, og trust me, utstyret er ikke så mye bedre enn den beste vanlige armoren til ca 10k totalt.

 

men bortsett fra det så er spillet bra på sin måte. det er smak og behag som avgjør, som alltid

5720104[/snapback]

 

Koster Superior Absorbation bare 70k nå? Og FoW-armoren er ikke litt bedre enn den den armoren du får kjøpt i Droknars Forge, den er like god. Det eneste som skiller de er utseende.

 

Jeg synes bare ikke det er nok drivkraft i seg selv, "hvor god man er" sikkert bare noe de sier for å skjule at de ikke har gjort spillet "større" smile.gif

 

Om dette er synspunktet ditt har du bæsja på leggen og kjøpt feil spill. Kjøp WoW :)

Endret av DurinVIII
Lenke til kommentar
Men jeg ville likt å hørre mer om de to nye klassene, Ritualist og Snikmorder.

 

Har du noe mer informasjon om dem?

5720136[/snapback]

 

Jeg skulle ønsket jeg fikk spille nok til å danne meg et inntrykk av eksakt hvordan disse fungerer, men som det blir i slike spill er ikke et par snaue timer nok til at jeg ønsker å uttale meg dypere om deres virkemåte :)

 

Når det er sagt, fortalte som sagt Strain at tanken med disse var å introdusere oss for en helt ny spillmekanikk, så det skal bli spennende å se hvordan disse fungerer når spillet lanseres.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...