Gå til innhold

Problemer med at downloads stopper på Xbox 360!


AltTrombone

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp! Kommer nedlastingsprosentene deres automatisk på 5 % når dere laster ned demoer eller trailere på markedsplassen på xbox 360? Får så å bruke lang tid før den kommer til 6 %? Problemet er ikke at den aldri er på 1,2,3,4 % men at den etter 5 % stopper hvert 5 min og aldri har vært innom 1, 2, 3, 4 % Er dette tilfelle hos dere også? Går alle deres downloads rett til 5 %?

 

Etter 5 min må jeg restarte hele downloaden.

Før så satt jeg å restartet den hele tiden og fikk til slutt ned trailerene, men det tar rett og slett for lang tid å gjøre dette på demoer. Dette er et alvorlig problem for meg siden hele markedsplassen er for meg ubrukelig. Dog har ikke jeg giddet å bry meg så mye om dette problemet før nå. Er jo ikke lenge til Ghost Recon: AW demo kommer på markedet. Det er til opplysning INGEN problem å spille på Live. Blir aldri koblet av der. Heller ingen problemer med å laste ned trailere og annet dritt på min PC som bruker samme linje. Hva er problemet??

Endret av AltTrombone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger hjelp! Kommer nedlastingsprosentene deres automatisk på 5 % når dere laster ned demoer eller trailere på markedsplassen på xbox 360? Får så å bruke lang tid før den kommer til 6 %? Problemet er ikke at den aldri er på 1,2,3,4 % men at den etter 5 % stopper hvert 5 min og aldri har vært innom 1, 2, 3, 4 % Er dette tilfelle hos dere også? Går alle deres downloads rett til 5 %?

 

Etter 5 min må jeg restarte hele downloaden.

Før så satt jeg å restartet den hele tiden og fikk til slutt ned trailerene, men det tar rett og slett for lang tid å gjøre dette på demoer. Dette er et alvorlig problem for meg siden hele markedsplassen er for meg ubrukelig. Dog har ikke jeg giddet å bry meg så mye om dette problemet før nå. Er jo ikke lenge til Ghost Recon: AW demo kommer på markedet. Det er til opplysning INGEN problem å spille på Live. Blir aldri koblet av der. Heller ingen problemer med å laste ned trailere og annet dritt på min PC som bruker samme linje. Hva er problemet??

5669052[/snapback]

 

 

Alle downloads fra marketplace starter automatisk på 5% ja. Du sier at etter du har kommet til 6% så stopper nedlastingen hvert 5 minutt og må manuelt "dyttes" igang igjen?

Endret av MasterShake
Lenke til kommentar
Trenger hjelp! Kommer nedlastingsprosentene deres automatisk på 5 % når dere laster ned demoer eller trailere på markedsplassen på xbox 360? Får så å bruke lang tid før den kommer til 6 %? Problemet er ikke at den aldri er på 1,2,3,4 % men at den etter 5 % stopper hvert 5 min og aldri har vært innom 1, 2, 3, 4 % Er dette tilfelle hos dere også? Går alle deres downloads rett til 5 %?

 

Etter 5 min må jeg restarte hele downloaden.

Før så satt jeg å restartet den hele tiden og fikk til slutt ned trailerene, men det tar rett og slett for lang tid å gjøre dette på demoer. Dette er et alvorlig problem for meg siden hele markedsplassen er for meg ubrukelig. Dog har ikke jeg giddet å bry meg så mye om dette problemet før nå. Er jo ikke lenge til Ghost Recon: AW demo kommer på markedet. Det er til opplysning INGEN problem å spille på Live. Blir aldri koblet av der. Heller ingen problemer med å laste ned trailere og annet dritt på min PC som bruker samme linje. Hva er problemet??

5669052[/snapback]

 

 

Alle downloads fra marketplace starter automatisk på 5% ja. Du sier at etter du har kommet til 6% så stopper nedlastingen hvert 5 minutt og må manuelt "dyttes" igang igjen?

5669364[/snapback]

 

Jepp! Må DYTTES i gang i gjen hvert 5 minutt. Minst!

 

Hvorfor blir de ikke fornøyd med emnetittel på denne tråden? Forslag til hva jeg kan kalle tråden så de blir fornøyd?

Endret av AltTrombone
Lenke til kommentar

Jeg har også akkuratt det samme problemet som deg, og er lei av og måtte fortsette nedlastningen manuelt etter at det har gått noen få minutter.

Jeg tenkte det kansje var noe firewall o.l men så prøvde jeg og kople nettverks ledningen rett i modemet i stedet, men prblemet er der fortsatt.

Lenke til kommentar

Jeg har funnet meg et lite triks på downloads. Hvis jeg trykker på cancel like etter at den har startet(på 5%), og startere

den på nytt igjen, så begynner downloaden på 50%! :D . Hva med å kutte ut ordene "at" og "stopper" i emnetittelen? Jeg kommmer ihvertfall ikke på noen bedre emnetittel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

dettte har noe med nettverks innstillingene dine...

husk at du må åpne porter i routern.. på nettverk test i 360 må du ha Open NAT... jeg hadde strict der og hadde samme problemet som deg... åpna portene så funka det

Lenke til kommentar
Hva skjer egentlig når den "stopper" etter 5 min? Får du en feilmelding? Hos meg starter nemlig skjermspareren etter 5 min, og da blir bildet blitt mørkere. Og hvis man da tilfeldigvis trykker på B-knappen i den tro at man stopper skjermspareren, så bryter man også nedlastningen.

5670628[/snapback]

 

Det blir som regel brutt før skjermspareren kommer på. Melding om at den mistet connection eller ble avbrutt, men at jeg kan laste den ned igjen når jeg vil uten at det vil bli belastet økonomisk flere ganger..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det er noe med nettverket ditt, internett levrandøren.. snakk med dem.. det er ikke noe feil med xbox live.

 

har du ikke ADSL? da må du jo ha en router i mellom veggen og xboxen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...