Erelend Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Hei. Er det mulig å få gran turismo 4 til pc? Hvis ikke, hva er det nermeste jeg kommer? Jeg ønsker et godt bilspill, ettersom NFS:MW ble dritkjedelig 30% uti spillet! Takk på forhånd!
Klyde frog Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Gran turismo finnes ikke på PC nei.. Hvis du ikke vil ha noe fra NFS-serien er nok Toca race driver 3 det nærmeste du kommer. Dessverre ingen bilspill på PC hvor du har hundrevis av biler som alle kan tunes. Kanskje EA gir seg ut på et slikt prosjekt en dag, kunne blitt sinnsykt bra.
Bear^ Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Kanskje EA begir seg ut på et slikt prosjekt, bare at de girs os 1 bil per spill som vi kan tune, slik at de kan gi ut flere hundre oppfølgeren av spillet. Har ikke noe som er tilnærmet heller på PC. GTR kommer med forhånds "tuna" biler hvor du kan tweake på det som er fra før av. NFS Underground har bitte litte gran låst tuning som egentlig gir 0 valgfrihet sammenlignet med GT.
koronag Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Kjøp GTR, det er fantastisk. Billig er det også nå til dags. 130-140 kroner på Play.com.
Scotty Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Kjøp GTR, det er fantastisk. Billig er det også nå til dags. 130-140 kroner på Play.com. 5662524[/snapback] Du er forelsket i det du også? Sitter oppe flere ganger hele natten og kjører med momo-rattet mitt Når vi snakker om GTR, husk at GTR 2 kommer ut til sommeren
MKej Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 GTR er vel like bra som gran turismo tør jeg og si Noen som bruker og spille GTR på nettet, hva kaller du deg
koronag Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Kjøp GTR, det er fantastisk. Billig er det også nå til dags. 130-140 kroner på Play.com. 5662524[/snapback] Du er forelsket i det du også? Sitter oppe flere ganger hele natten og kjører med momo-rattet mitt Når vi snakker om GTR, husk at GTR 2 kommer ut til sommeren 5662742[/snapback] Hehe, ja, jeg er forelsket i GTR. Kjører nesten hver dag mot en kompis. Jeg sitter også å stryker på mitt deilige MOMO. GTR2, ja. Det er bare én ting å si: Bring it on!
kdog Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Live for speed er en god simulator. Ekstremt morro å spille på nett. Har man force feedback, kjenner man konstant veigrepet. Nydelig feeling.
Erelend Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Skrevet 25. februar 2006 Gran turismo finnes ikke på PC nei.. Hvis du ikke vil ha noe fra NFS-serien er nok Toca race driver 3 det nærmeste du kommer. Dessverre ingen bilspill på PC hvor du har hundrevis av biler som alle kan tunes. Kanskje EA gir seg ut på et slikt prosjekt en dag, kunne blitt sinnsykt bra. 5662460[/snapback] Har sett litt på Toca race driver 3 ! Ser helt rått ut. Blir nok mest sansynelig det! Er det mulig å skade bilene i GTR? Blir LITT kulere når det er realistisk!
Scotty Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Er det mulig å skade bilene i GTR? Blir LITT kulere når det er realistisk! 5663965[/snapback] Det er fullt mulig å skade bilene i GTR, ja. Men jeg anbefaler deg å la vær.
win Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 GTR er en veldig bra bil simulator, og skader kan oppstå For de som liker litt eldre biler kan jeg foreslå GT Legends, også fra SIMBIN GT Legends
koronag Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Gran turismo finnes ikke på PC nei.. Hvis du ikke vil ha noe fra NFS-serien er nok Toca race driver 3 det nærmeste du kommer. Dessverre ingen bilspill på PC hvor du har hundrevis av biler som alle kan tunes. Kanskje EA gir seg ut på et slikt prosjekt en dag, kunne blitt sinnsykt bra. 5662460[/snapback] Har sett litt på Toca race driver 3 ! Ser helt rått ut. Blir nok mest sansynelig det! Er det mulig å skade bilene i GTR? Blir LITT kulere når det er realistisk! 5663965[/snapback] Absolutt! http://www.youtube.com/watch?v=ek0ufSwhw4U
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå