Gå til innhold

The Recent Pic Post.

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ikke f... om jeg klipper meg... skal ha lengre hår så jeg kan ta skikkelige dreads :thumbup:

Pfft, du har da langt nok hår til dreads nå, du.. Erke no vits i å lage dreads i skamlangt hår uansett, du må jo klippe vekk halvparten for å unngå tjafser.. ;)

Jo, men jeg skal ikke bruke voks eller no slik da... Huff, kan ikke vaske håret på ett par mnd :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jo, men jeg skal ikke bruke voks eller no slik da... Huff, kan ikke vaske håret på ett par mnd :/

Da burde du kjøpe noe floke-remedy fra en av de dread-shopene på web.. Hvis ikke kommer det der til å ta evigheter ;)

Skrevet

Da burde du kjøpe noe floke-remedy fra en av de dread-shopene på web.. Hvis ikke kommer det der til å ta evigheter ;)

Nei, det er jo så lett :D

Får hjelp av en kompis og... Med litt krøllete hår er det ikke no problem.

SnowDOG_:

Begynner å få gråe hår sjøl :( I en alder av 19, men de sitter stort sett i skjegget...

Skrevet (endret)

Pffft eg begynte å få gråe hår som 15åring. Min far sine geners feil. Grå hår i en ung alder og lite eller ingenting av ansikts hår. :mad:

Jaja syns jo det er litt kult med de mennene eg har sett som har 0.2mm langt hvit hår. Det kommer eg sikkert til å ha som 40åring. elns. :ermm:

Edit: Mener da ikke skallet men at de snauskaller seg men de har hvit hår. Get it? ;)

Endret av SnowDOG_
Skrevet

JAu, driter i om jeg får grått hår selv... Men å miste håret er jo katastrofe :scared:

Men er heldigvis guardet der, har håret fra morsida der ingen mister håret...

Skrevet

Ok, da setter vi strek for denne hendelsen med personer og "hemmelige" bilder osv.

Nå skal det postes bilder og ikke noe annet..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...