Gå til innhold

Blogg: Jeg, en drapsmann


Anbefalte innlegg

Hmm, la meg nå se. Hvor mange botter har jeg drept gjennom mitt spilliv? Hmm!?

 

Har spilt utallelige timer på Rome - Total war, drept flere hundre på Operation FLashpoint, knust skaller og andre ting med en sniper, har sendt atombomber her og der på Empires seriene, flere tusen orker har gått med når jeg spiller ringenes herre, når jeg spilte cs var jeg litt ond mot de stakkars små bottene og slaktet innemellom 500 stykker innen to timer, har syndet litt på GTA ja, i Homeworld 2 har det vell gått med noen liv da Mamaskipet (:p) ble ødelagt. Silent Hunter, ja, der har det forsvunnet flere titalls destroyere. Cossacks kampene mine var de værste. Der ble folk slaktet som dyr og fugler.

 

Nærmer meg sikkert en million nå sånn som jeg herjer rundt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må si at det ikke finnes noen bedre måte å få ut aggresjon på, enn å boltre seg foran pc'en og pepre ned utvitende (og vitende) virtuelle motstandere. Enten det er stygge demoner fra helvete, nazisoldater, cyborger, kakemenn (Serious Sam 2, du må bare like dem) eller terrorister, føles det like bra hver gang en av disse tullingene som står i veien for mitt herredømme over den virtuelle verden går i bakken. Så lenge de står i veien for meg, og prøver å gjøre livet mitt surt, så er det deres skyld. Ganske greit egentlig, istedenfor å gå "crazy" på jobben eller skolebenken, kan du la det gå utover ubetydelige dataanimerte motstandere foran pc'en. For å si det sånn, norsklæreren min fikk gjennomgå skikkelig når jeg satt meg ned med Doom 3 etter å ha fått igjen norsk stilen min forrige Fredag :D

 

Tror nesten jeg blir en roligere person i det daglige av å spille disse spillene, ettersom jeg er ganske avslappet etter å ha fått ut all aggresjonen mot disse surrehuene som tror de kan stoppe meg. Så alle anti- skytespill, overparanoide og helt uvitende personene som klager over at barn blir så syke av disse spillene kan for min del bare legge seg.

 

PS: Det er absolutt ikke like morro å spille online, ettersom motstanderene til tide og utide faktisk dreper deg :p

Lenke til kommentar
Sopp liker jeg ikke særlig godt, men jeg holder meg for god til å hoppe rundt i grønnsaksdisken på Meny.

 

Det er noe jeg gjernet skulle likt å være vitne til :!:

 

Synes jeg ser overskriften i VG:

 

"Super Mario frelst gamer berserk i grønnsaksdisken"

 

Anyway

 

Har blitt noen millioner drap på meg over årenes løp. Begynte min ferd som drapsmann etter et flystyrt hvor jeg endte opp på et tak, med bare en pistol. Etter å ha drept aliens i hordetall, slakta griser i uniform, knust egg og splætta aliens jeg selv har krympa, hadde jeg fått blod på tann og ville ha mer.

 

Da over tidens løp, tror jeg nok jeg har drept nok til i ha sletta ut horder av sivilisasjoner som vi ikke engang har hørt om. Alt fra ukjente alien rase til nybyggere (som herskesyk Gud med monster Ku).

 

SOF1 var vel min første "new time" draps simulator (som en kjent advokat kaller FPS spill) som jeg testa ut. Aldri hadde min tørst for blod både blitt slukket og hevet så fort.

 

Hitman er vel det spillet som både skaper mest tilfredstillelse når du dreper, samt horder med frustrasjon når du blir knepet. Når du er knepet og må starte på nytt, er det ingen ting som er mer tilfredsillende enn å drepe akkurat den dotten som knep deg første gang. Noen som sa "kjøtt øks?".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Dette var en flott blogg. *tenke*

 

Veeel, nå skal de også sies at jeg har ganske mange drap på mitt rulleblad. HL2, CS (alle av dem), Delta Force spillene (de fleste) og OFP.

 

Flott blogg!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det har nok blitt en del liv på min smavittighet også, spill som CS:Source, GTA serien, WoW, Half Life 1 og 2, PoP serien, The Sims (Ja du hørte riktig :D ), GUN og masse annet har det nok blitt i hvertfall et par millioner (Garry's Mod sørger for at jeg ikke overdriver :p ) vil jeg tro... :w00t:

Endret av Mossfoot
Lenke til kommentar

Åhja, dreper hver dag :innocent:

Just Chillin' Killin'

 

Har Postal2 bare for å kunne slå folk halvt ihjel å pisse på dem til dem spyr, mens jeg tar opp zappern å støter dem litt, å når jeg har pisset på han til han spyr igjen, dynker jeg han med bensin å tenner på :love:

 

I BF2, kaster jeg granater i vilden sky, for så å storme hvilket som helst punkt der det er mange fiender, for å fylle dem med bly, PKM, å andre machineguns, som har mye skudd :D

Chuck Norris style :cool:

 

GTAIII/Vice City/SA, takk RockstarGames for denne spillserien, kan spille det i flere timer, legger inn skikkeli drepemusikk på radiokanalen, å kjører meg en tur...på gangfeltet....

 

Call Of Duty / Call Of Duty 2....elsker spill der jeg kan fylle Nazister med bly...bare elsker dem!

 

Selvfølgelig Hitman spillene, snike seg fram, å skyte di fleste mitt i skalpen, så blodet spruter, eller storme fram å skyte vtte av alt som rører seg!

 

Men, må jo ikke glemme strategi spillene, der det som regelt dør flere på en gang.

C&C serien, superweapons, BOOM BOMM BANG, Skud storms, Atom våpen, Weather device, alt som tar flere på en gang..eller lage biologiske våpen å se fienden smelte.

 

 

Men, folk som dreper i spill, er jo normale mennesker, desuten dreper man i spill for fred :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...