Gå til innhold

Grafikkbug i tabeller i Firefox? help!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

Ta en titt her med Firefox, og Internet explorer. De rendrer menytabellen forskjellig. Det er en slags glitch i tabellen i firefox. Vet noen grunnen til dette, og hvordan jeg kan bli kvitt det?

http://www.weareruthless.com/stigma/web3/eksempel.htm

Jaja, jeg vet jeg burde sikkert laget dette med div's i stedet, men i første omgang ser jeg helst etter en quick-fix for å få dette til å vise skikkelig i firefox, om det i det hele tatt er mulig...

På forhånd takk.

-Stigma

Endret av Stigma
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kansje Cellpadding eller Cellspacing kan løse det, er ikke helt sikkert, har ikke prøvd det selv. Bare at jeg har opplevd lignende uten å gjort stort for å forsøke å løse det.

Skrevet
Ser ikke ut som en meny, altså en liste med linker, ser ut som en tabell med linker. Sett ting opp riktig, med <ul> og <li>, så kan vi se på problemet.

5651412[/snapback]

Det er en tabell ja, stemmer. hver tabellcelle bærer et bilde, som skal bli linket til en dokument. Det er selvfølgleig ikke en link i dem enda, men det er jo ganske irellevant ettersom problemet jeg har er grafikk-rettet. Jeg har rett og slett ikke linket dem fordi det er lite å linke til enda =)

-Stigma

Skrevet
Kansje Cellpadding eller Cellspacing kan løse det, er ikke helt sikkert, har ikke prøvd det selv. Bare at jeg har opplevd lignende uten å gjort stort for å forsøke å løse det.

5652507[/snapback]

Som du kan se fra koden, cellspacing er 0, cellpadding er 0, borders er 0.

Det er nettop derfor jeg lurer så fælt på hvorfor jeg får en slik glitch i firefox. IE viser alt som det er ment.

-Stigma

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...