SOGM Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Hei. Jeg er en stor fann av NOD32, men Druzba brukeren som jeg har pleid å logge meg inn på, fungerer ikke lenger. Er det noen som vet om en bruker og et passord som fungerer? MVH Sogm
Mr.Elendig Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Kva med å faktisk kjøpe ein lisens? Warez er ikkje lov her på forumet.
SOGM Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Skrevet 22. februar 2006 Jeg får vel gjøre det. finner ikke noe uansett. Takk for svar
Mr.Elendig Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Å bruke piratversjoner av programmvare er det samme som å stjele. Når du går i butikken, tar du berre ting med deg under gensaren, fordi du synst at det er litt dyrt?
Ca3 Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Å bruke piratversjoner av programmvare er det samme som å stjele. Når du går i butikken, tar du berre ting med deg under gensaren, fordi du synst at det er litt dyrt? 5646837[/snapback] ikke for å ha en fordom, men jeg er i sterk tvil på at alt på din pc er lovlig
Mr.Elendig Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Du har desverre rett, men det er berre fordi eg bryter loven ved å rippe mine egne dvder (som eg har kjøp og betalt) og har desse på harddisken. Grunnen til at eg gjør dette er at eg har eit oppsett med mythtv, der all media ligger på ein server, og eg har ein laptop som eg bruker som frontend. Det er meir behagelig å søke etter ein tittel i eit programm, en å bla seg igjennom ein haug med dvder. Dessuten så sikrer det dvdane mot å verte oppripa. All programmvare eg har på maskina mi er loveleg. Det aller meste er fri programmvare, men eg har og ein xp med lisens og 3 spel som eg og har lisens for.
MrLee Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 å rippe dine egne dvder har da aldri vært ulovlig...
Anbefalte innlegg