Gå til innhold

NOD32 bruker og pw

SOGM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er en stor fann av NOD32, men Druzba brukeren som jeg har pleid å logge meg inn på, fungerer ikke lenger. Er det noen som vet om en bruker og et passord som fungerer?

MVH Sogm

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Å bruke piratversjoner av programmvare er det samme som å stjele. Når du går i butikken, tar du berre ting med deg under gensaren, fordi du synst at det er litt dyrt?

5646837[/snapback]

ikke for å ha en fordom, men jeg er i sterk tvil på at alt på din pc er lovlig :)

Skrevet

Du har desverre rett, men det er berre fordi eg bryter loven ved å rippe mine egne dvder (som eg har kjøp og betalt) og har desse på harddisken. Grunnen til at eg gjør dette er at eg har eit oppsett med mythtv, der all media ligger på ein server, og eg har ein laptop som eg bruker som frontend. Det er meir behagelig å søke etter ein tittel i eit programm, en å bla seg igjennom ein haug med dvder. Dessuten så sikrer det dvdane mot å verte oppripa.

All programmvare eg har på maskina mi er loveleg. Det aller meste er fri programmvare, men eg har og ein xp med lisens og 3 spel som eg og har lisens for.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...