AltuZ Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Hei Starta en warlock og lurer egentli på hva den beste builden er.? for og få lvlet fort i starten også eventuelt skifte når jeg er høyere lvl
Griznah Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Jeg vil si Demonology på starten, boost dmg og HP på succubus, bytte til Dark Pact på level 40 for ekstremt lite nedetid, eller fortsette med Demonology på 40 også, og bygge litt affliction og litt destro.
nazrm Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Står endel om dette i https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=508905. Selv ville jeg gått destruction.
Maltas Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 For å gjøre forvirringen komplett vil jeg sterkt anbefale en affliction build i starten :!: Seriøst, det er den beste grinde builden. Start med imp corruption så den blir instant cast, så setter du 5 poeng i imp drain life og/eller imp life tap. Neste er fel concentration og så nightfall. Etter dette er det bare å velge det du vil ha ned til dark pact. DoT mobs, bruk succubus og drain tank.
TheInfamous Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 har Aff/Dest template nå (lvl 60). Men anbefaler absolutt Demonology fram mot 60. Mye bra abilities og man står som en stein i PvP
Jørgen Sørheim Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Jeg vil si Affliction til å begynne med. Destruction vil du se best resultat med når du når lvl60 og har en del +dmg og +crit-saker. Jeg syns det ble for mana-intenst helt i begynnelsen. To instant-dots (CoA og Corruption) + blåbær-tanking og wanding tar en smule lengre tid, men du ender alltid opp med tilnærmet 100% hp og mana.
Bautastein Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 (endret) jeg er enig med fyren på denne siden! 5640650[/snapback] Ditto (nesten:) Først til dark pact, deretter ned til instant summon pet (destructionspells ikke så effektive under levling). Dersom du velger demonology etter dark pact, er improved VW et must. Stor forskjell i aggroholding. Er rart at dette ikke er anbefalt i linken. Jeg hadde ikke imp VW når jeg levlet, og merket en stor forskjell da jeg skiftet til dette ved lvl 55. Etter lvl 60 er talentspørsmålet helt annerledes. Endret 21. februar 2006 av Pinglebolle
AltuZ Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 takker for alle svar har startet med imp corruption så vil jeg ta noe av det nadre når lvlene kommer ^^
chokke Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 jeg er enig med fyren på denne siden! 5640650[/snapback] Ditto (nesten:) Først til dark pact, deretter ned til instant summon pet (destructionspells ikke så effektive under levling). Dersom du velger demonology etter dark pact, er improved VW et must. Stor forskjell i aggroholding. Er rart at dette ikke er anbefalt i linken. Jeg hadde ikke imp VW når jeg levlet, og merket en stor forskjell da jeg skiftet til dette ved lvl 55. Etter lvl 60 er talentspørsmålet helt annerledes. 5640906[/snapback] ?? bruker du vw OG dark pact? Brukte imp for staminabuff og "uendelig" mana...
dalamar80 Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 De første lvlan fra man får Mr. Blueberry går fort uansett build, men vil tro affliction vil gi enda litt mindre nedetid. Så skifte til dark-pact for draintanking på 40. ROCK ON!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå