Gå til innhold

Er Efedrin noe særlig?


Anbefalte innlegg

Efedrin har forøvrig en koffein lignende effekt (søvnløshet, motorisk uro (i.e. rastløshet))på kroppen som for mange kan være altfor overveldende og bidra til det som man kan summere som en "ekkel følelse".

Noen kan tilogmed oppleve at de blir slappe av dette (les: noen).

 

Farligste punktet med efedrin er nok efedrin+hjertet. Som nevnt ovenfor så merker man ofte en økt pul og for visse kan denne økte pulsen føre til at hjertet får nok i.e. hjerteinnfarkt o.l. Folk har faktisk dødd av dette.

Selv har jeg aldri prøvd og vil aldri gjøre det selv. Ergo råder jeg deg personlig til det samme, særlig om du er ung og ikke skikkelig inntrent - men det forblir ditt valg til syvende og sist.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Efedrin har forøvrig en koffein lignende effekt (søvnløshet, motorisk uro (i.e. rastløshet))på kroppen som for mange kan være altfor overveldende og bidra til det som man kan summere som en "ekkel følelse".

5649536[/snapback]

 

Jeg er en av de som prøvde efedrin for å tape vekt fort. Funket fint, men fikk symptomene som uthevet over her. Spesielt er det irriterende å ligge og kikke i taket om nettene. Man er våken i 20 timer eller mer, og trenger fortsatt 7-8 timer søvn. Ikke lett å leve i et 24-timer-per-døgn-samfunn da..

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • 5 måneder senere...

My rett og mye tull her.

 

Efedrin gir en styrke økning på ca 15% noe som faktisk er ganske så mye.

 

Noen mener Effedrin bør taes med koffein for få bra nokk virkning, type ECA stakk = Efedrin, coffein og Asperin.

 

Effedrin ble solg lovelig i sverige fram til nylig.

 

Ulempen med Eff er at det er meget vane dannende, det kan bli kjedelig å trene uten.

Samt som sakt tideligere, etter kort periode må du ha større dose for å ha samme virkening.

 

Effedrin er fett forbrenende, og om du ikke har nokk fett spiser det muskler.

 

Effedrin kan sammenlignes med adrealin. Øker reaksjons evnen betydelig, derfor brukt mye innen kamsport.

 

Har selv trent med dette med varierende effekt. Blir gira i en kort periode for det meget fort avtar, beholder dog en meget behagelig følelse i kroppen.

 

Effedrin er meget lite farlig, kan sammenlignes med Ibux. Begge delene er skadelig over langtidsbruk.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Det kan være masse tull her, og det kan være masse sant her.

 

Forskjellige mennesker har forskjellige reaksjoner på forskjellige stoff. Om person A får bivirkninger trenger ikkje det bety at person B og C får dei samme bivirkningene. Så du skal ikkje avskrive noken av bivirkningene som folk skriver at dei opplever, for det varrierer nok frå person til person.

 

Det heile koker ned til spørsmålet om du tør ta sjangsen, når du veit at du kan få bivirkninger, alvorlige sådan.

 

Personling ser eg ingen vits i å ta et prepparat som strengt talt er unødvendig.

Lenke til kommentar
Har hørt om flere som bruker Efedrin, og det blir stadig mer populært. Derfor er spørsmålet: Er Efidrin noe særlig? Har hørt MYE positivt om det, og litt negativt også, og sist, men ikke minst: Er det anbefalt når det gjelder styrketrening?

 

 

 

Jeg er av IKKE BRUK DOPING - BRUK HODE typen.. men.... :)

 

må bare si at jeg har aldri økt så mye som da jeg spiste 6-8 måltider (kylling å fisk) +4-6 ladninger med proteinpulver + kreatin 4 ganger om dagen. Har man penger å tid\ork til det så er det F¤%& med det beste.

 

MEN det er dyrt som pokker og et mas uten like. Og passer som regel dårlig inn i alle jobber..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Er du bare ute etter styrke å ikke fettbrenning så ikke ta brydderiet med å skaffe efedrin.

bruk feks Pro ANABO eller BadAssMass fra ALRI . dette er ting du får kjøpt i sverige på feks bodypower, har prøvd begge å når det gjelder styrke så er det mer futt en efedrin. og det er ingen merkbar endring ellers i kroppen, ingen hjerteklapp eller tempratur endring. og ingen SUG når man slutter.

 

men alle slike hjelpemidler , kreatin, efedrin , BadAssMass osv gir kroppen en boost, så når man slutter å bruke noe blir boosten borte.. å da må man være mentalt forbrett på at man blir svakere\mindre utholden. men så lenge man vet at: nå har jeg sluttet så nå blir 100kg til 90-95 så er det ikke noe problem , man må da tenke på at om man var på 80 kg og øker til 100kg å så detter ned til 95 kg når man slutter så er det ingen dårlig deal :)

 

Jeg har brukt Efedrin før og skal bruker det igjen pga deff.

1-3 uker på ,1 uke av i 6-8 uker , med nyre og levverrensende kurer for å spare inder organer, husk at alle slike produkter tærer kraftig på levra , nyrer og mage.( kosthold er viktig)

 

Pauser er veldig viktig for alle preparater, pga at kroppen venner seg til alt du gir den, om man er flink til å ta peuser med det man dytter i seg, så kan man bruke det med mer effekt når man først skal KJØRE PÅ :)

 

 

MEG:

første gang jeg tok efedrin ble jeg litt stressa på jobb og kanskje litt vimsette + prata fort osv . etter ca 1 uke med min start dose (minimalt] om dagen var dette over og da var det bare litt puls og energi.

Uke 2 : øker dosen etter behov

Uke 3 : øker dosen litt mer- finner ut at det er nokk for min kropp. (kunne kjørt mer , men det er ingen vits)

uke 4 :pause

uke 5 : samme som uke 3

uke 6 : samme som uke 3

uke 7: samme som uke 3

Uke 8: slutt.

 

 

etter 3 uker med Efedrin følte jeg at kroppen var vant til det å da er det bedre å pause en uke å kjøre på samme løype igjen .

om man bare øker doseringen så går det opp..opp..opp..opp.. ned å i dass..

 

 

Et godt råd er å starte pent å ta den mengden som din kropp føler for . har du ikke evnen til å kontrolere hva og hvor mye du tar så ligg unna Efedrin og alt annet. jeg har nokk selvkontroll til å vite hva som er grensen for dosering og varighet når jeg bruker stoffet å da er det ikke noe problem.

Om du har prøvd koffein så føles det på samme måte, hjerte banker fortere og du blir varmere.

 

 

jeg holder meg godt under hva jeg max kan ta om jeg bruker efedrin, vet at man kan få efedrin i 200mg piller også .. så det er sikker mange som kan\trenger mye for å få efekten.

200 mg hadde ikke hjerte mitt orket. 200mg = meg død. men hadde jeg veid 120 kg å vært med i værdens eliten så hadde jeg kanskje orket det også...

Denne høye pulsen man får er ikke noe man merker\bryr seg om på dagtid når men gjør andre ting, men når man skal sove så blir det et problem , hverfall for meg. så jeg tar ikke efedrin etter 18:00. (søvn er viktig for å bygge :)

 

Som andre har sakt her, alle reagerer forskjellig på stoffer.

Jeg selv reagerer ganske kraftig på alt, så for meg holder det med litt..

Men så har jeg en kammerat som jeg trener med å han kan ta dobbelt så mye efedrin å 1000mg koffein å gå og legge seg til å sove etter trening, hadde jeg gjort dette så hadde jeg død eller ikke sovet på 2uker .. så man må bare føle på kroppen hva man tåler.

 

"Ulempen med Eff er at det er meget vane dannende,.." her er ikke jeg enig, efedrin er etter min erfaring noe jeg kan ta i en periode å stoppe når som helst. det er ikke noe sug etter å ta det om jeg ikke "trenger det".

nå har jeg bare brukt Efedrin i sammenheng med fettbrenning , altså trene 3 ganger daglig( styrke og 2x intervall treninger om dagen)+ stram mat diett og efedrin = resultat for meg. man orker mer men ikke så mye at det er noe jeg MÅ ha for å trene styrke. da bruker jeg heller andre ting ( lovlige stoffer, efedrin er det eneste "Doping" lista preparatet jeg har prøvd) . kreatin og proteinrik mat gir mer trykk i kroppen en efedrin , men når man er på diet å får litt lite futt og sulten hele tiden så hjelper efedrin med energi , utholdenhet og fjerner suget etter mat\godis.

 

når jeg har fått bort det jeg skal av fett så er det slutt på efedrin for meg. om jeg ikke detter ut av treningen i lang tid å legger på meg 10kg fett..igjen... ( skade )

 

for meg er koffein mye mere vane dannende en efedrin . om jeg tar 1-3 koffein tabletter dageli i en periode å slutter får jeg århundrets hodepine, en gang etter en "kur" med koffein\fettforbrenings piller ( Xburn) 400 mg eller hva det var, så ble jeg liggende i 3 dager pga hodepine når jeg sluttet på disse koffein pillene.

 

koffein tar jeg ikke mer, det er noe søppel , mulig at det er min kropp men jeg brenner ikke en kalori extra med koffein.

 

Min erfaring med efedrin er at det ikke har noe negativ påvirkning på meg, dette er det eneste stoffet jeg har brukt som jeg ser resultater av ( fettforbrenning). men min kropp holder på både fett og musler som satan.. så jeg må virkelig krige for å få fette bort, men det som er bra med dette er om jeg ikke trener på 2 måneder så er jeg fortsatt like sterk i alle muskler som da jeg sluttet , ofte øker jeg i noen muskel grupper etter at jeg har hatt pause å kroppen har bygget seg opp. andre jeg trener med er motsatt og tar ikke noe efedrin eller kofein osv. de trener bare styrke å brenner bort fett som bare det, ser super ribba ut osv.. så tar de pause å mister muskler å styrke, så alle er forskjellige.

 

det jeg mener med dette er at jeg faktisk "trenger\har nytte av efedrin for å få fette bort, mange tar efedrin pga at de er late. det er jo da teit etter min mening. Efedrin er ikke super stoff, man må fortsatt slite rævva av seg for å se resultater. så er du en soffagris er det ingen vits med efedrin.

 

men så er det sikker de som dør av 1 pille efedrin også .

Så for all del , tenk over saken å ta det pent om du skal prøve.

 

Mange her som sier at de sliter meg søvn osv,, da har man ikke lyttet til kroppen, gjør man det så er det ikke noe stress. om man skal ned i vekt å taper ca 0.5 kg i uka om man står på.. og da tenker ut det fine regnestykke at man går ned 2.5kg i uka om man bare tar 5 ganger så mye efedrin... et ord for slike mennesker IDIOTER.

 

om jeg hadde leste på en side i feks USA der en proff bygger som har trent i 20 år og veier 120kg i muskler har skrevet : jeg ta 500mg efedrin å trener 7 timer om dagen , og spiser 7000cal per dag. så går ikke jeg ned på rimi og kjøper 5 kg med kyling , bestiller meg 1 kg med efedrin og drar for å løfte 400kg i benk..

 

husk at folk som blogger slikt med hva de tar osv har prøvd dette ut fra start, så ikke start mitt i løypa til noen adre , start på startstreken å finn ut selv hvor du skal.

 

 

Efedrin brukes som legemiddel osv pga at folk ikke greier å begrense seg å må da ha en lege for å få dosering osv.. så at at efedrin er LIVSFARLIG = BS Bare buk hode

 

http://www.antidoping.no/files/%7BB96E16F3...5F5D6956%7D.pdf

Lenke til kommentar
Ligg unna. Når det står i dopinglista så sier det seg selv.

Vi hadde Norsk Doping Komitè på skolen i forrige uke, og de prata blant annet om effedrin. Kjappere puls og dermed økt blodgjennom strømming.

 

Ikke bra.

 

Bruk heller kaffe, naturens eget ''kick'' produkt.

 

 

Fakta om Efedrin

 

Hva er efdrin?

 

Efedrin er et naturstoff, og et av våre eldste legemidler.

Det har vært anvendt i tusener av år i kinesisk

legekunst under navnet Ma Huang.

 

dette er naturens KICK .. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...